|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
|
køb fra mm-vision de har nogle fede computere, men du skal nok op i 6999kr før det bliver rigtigt godt.
|
||
![]() |
||
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
|
![]() |
||
frimann85 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 168 |
![]() |
|
- På sigt bliver de bedre... Nu har jeg selv quadcore og er ganske godt tilfreds.. Performer rigtig godt i spil som Crysis og WoW.. Crysis understøtter så også quadcore teknologi ;) Hvis jeg var dig, tror jeg bare jeg ville investere i en dualcore som tingene er nu.. Når en lang række flere spil kan udnytte alle fire kerner kan du opgradere til quadcore. Så får du også en langt hurtigere maskine til den tid. Det er trods alt ikke så mange penge man skal af med for at skifte bundkort og processor den dag idag. |
||
![]() |
||
frimann85 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 168 |
![]() |
|
Iøvrigt synes jeg Asus har et ganske godt ry (?) ACER's bærbare derimod har knap så god omtale. Det er ret plastic agtigt, men som så meget andet får man hvad man betaler for :) |
||
![]() |
||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() |
|
er lidt i tvivl står og vakler lidt imellem disse to styks..
hvor den fra aldi dog stadig koster det samme og er fra 4. juni... http://www.medion.de/ms/aldi/md8835/dk/flash.html http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis &menu=computer&varenr=99111&type=pcsystem ... er der meget valuta at hente ved at købe den fra mmvision ?? mangler dog lidt det der bluray hd dvd drev i ... men hvis man bare smider et kabel fra computeren og i sit fladskærms tv, så er det fint med mig. |
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
Dual core er som sådan ikke bedre til spil end Quad core ved samme clock hastighed, der vil de være lige hurtige til de spil som ikke kan udnytte de 4 kerner, hvor quad core vil være en anelse hurtigere til spil som kan(dem findes der dog ikke mange af) Men da prisen har noget at sige kan man få en dual core med højere clock per kerne end quadcore cpu, også er dual core mange gange lidt hurtigere.. MEN Men, en dualcore cpu som f.eks E8400 kører alle spil fint idag.. Når det handler om spil er det mest grafikkortet som betyder noget... |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |