|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tullan ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() Sendt: 07-November-2007 kl. 18:38 |
hej jeg skal har samlet min igen computer men det kræve bare jeg har tingende så ville jeg starte med at hører hvor jeg skal købe hardware (en online butik !) så kan vi tag alle de andre ting efter det :D Redigeret af Tullan - 07-November-2007 kl. 18:46 |
|
ey !
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
www.topdata.dk
http://topdata.dk/product.asp?product=4498&sub=287&page=1 Beskrivelse: - INTEL CORE2DUO E6850 (2x3.0GHZ) - 250GB SATAII HARDDISK *SILENT FLUID*, 7200rpm - 2GB DDR2 RAM, *DUALCHANNEL*, PC5400 - 18x NEC DUALLAYER DVDBRÆNDER - NVIDIA GEFORCE 8600GT, 512MB - GIGABYTE G31 BUNDKORT - COLORSIT KABINET 8027 SORT - 7.1 LYDKORT, SURROUND SOUND - NETKORT 10/100/1000Mbit (GIGABIT) - SORT&SØLV KABINET COLORSIT - 400W STRØMFORS. M. 120MM FAN - 6 USB PORTE I ALT(2 I FRONT), 1.1 og 2.0 PORTE 4800 kroner vælg evt en pc med et kraftigere grafikkort for længere holdbarhed, og hvis du har for mange penge, så snup en pc med nvidia 8800 GTX |
|
![]() |
|
Nimrod ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Hej, Jeg har altid købt dele hos www.shg.dk og ikke noget at udsætte på Dem. Har også prøvet at returnere ting uden problemer. Held og lykke med samlingen :-) |
|
/ Nimrod
TOSHIBA 32WL68 PANASONIC DMR-EH65 JVC DR-MX1 der elsker LOADING |
|
![]() |
|
Tullan ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
jeg kan jo se det er meget billigt men er det enlig ikke billige selv at bygge dem ? |
|
ey !
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Det er ikke altid billigere, det er dog altid den bedste løsning når man er krævende og ønsker spcielle dele i maskinen og evt vil genbruge en gammel psu f.eks.. dog sparer man nogle hundrede ved at købe hos forhandleren i nogle tilfælde, de skal dog også have penge for at samle den. vælger du en Dell, og forsøger at samle deres dele i en maskine på nettet vil du se at du ikke får en stor besparelse, derimod får du en udvidet garanti f.eks, ved at dell står for at erstatte defekte dele i en periode. |
|
![]() |
|
![]() |
jeg tror heller ikke jeg vælger dell, har fået at vide de har en dårlig service men den så jo meget intressent ud (den der link) og den fylder da krævende den skal. kan man overhoved få noget der er billigere hvis man selv skal samle det. forresten vil det aller billigste ikke være at købe et samle sæt, hvor både pc, skærm, tstatur. mus er med? |
|
ey !
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |