|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Cyberdisc666 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
||
Hmm du kommer nok til at grine helt vildt af mig nu så! for sider faktisk på en 2,4 Pentium er os ret sikker på at det er en dual core men den køre så skide dårligt nok på grund af jeg kun har 1 GB ram i men aligevel... jeg kan måske bruge min gamle processer så og måske andet?
|
|||
![]() |
|||
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
||
Måske. Men tror det ikke, selvom jeg intet ved om din computer :P
Det kommer helt anpå hvad det er for en. Prøv se her hvor mange Core2Duo der findes. Og så er der os den ældre CoreDuo som er langsomere. Der er meget mere end bare hvor mange Mhz processor er der spiller ind når det angår processor. Men den processor jeg anbefalede, Core 2 Quad Q6600 2.4 GHz, er en Quad core, altså ikke kun 2 kerner med 4! Spil bliver bedre og bedre til at udnytte alle 4. Lige nu er den ca. ligeså hurtig som en en dual core f.eks. den her Core 2 Duo E8400 3 GHz . Men om år når spil producenterne er blevet bedre til at udnytte 4 kerner, så er der ingen tvilv om at Q6600 vil være hurtigst. EDIT: lige for at understøtte det jeg siger med AMD vs. intel, så er der en kæmpe chart HER over alle CPU'er. Der kan du så se dem sammenlignet over forskellige Benchmarks. Bare tryk på "View alle products" nede i bunden. Så kan du se de 3 forskellige vi har snakket om. Intel Q6600 (quad core) og E8400 (dual core) og AMD X2 6400+ (Dual core). Du vil hurtigt kunne se at intel ligger i top på alle benchmarks :) Redigeret af hyldig87 - 17-Juni-2008 kl. 23:32 |
|||
![]() |
|||
Cyberdisc666 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
||
Jeg kan godt se hvad du mener nu!!! så hvis vi siger: 2 stk. Ram-blokke Kingston HyperX 1 x 2 GB 1 stk. Harddisk Samsung SpinPoint S250 HD250HJ 250 GB 1 stk. Strømforsyning NorthQ 4775-500BU2 Ultra Silent PSU 1 stk. Fladskærm Acer AL2216W (Sølv / Sort) 1 stk. Microsoft Windows Vista Home Premium (Dansk) 1 stk. Processer Core 2 Quad Q6600 2.4 GHz 1 stk. Bundkort Gigabyte GA-P35-DS3L 1 stk Grafikkort Inno3D GeForce 8800GT OC(512 MB) så skulle det være en fine gamer pc? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hov samlet pris 6421
|
|||
![]() |
|||
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() |
||
Ja se det er et kanont setup :D
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Tusind millioner mange gange tak, for alt den inspiration og vejledning du har givet mig, jeg sætter virkelig stor pris på at du har brugt næsten hele tirsdagen for min skyld. Hvordan kan jeg skaffe dig den sidste stjerne Tusind Tak |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hehe det var så lidt, ahh du har heller ik taget hele min tirsdag aften ^^ Sku hurtigt lige at følge med her på laptoppen og se Tv samtiddig :)
Det skal nok blive et kanont lækkert system du får dig. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja det håber jeg virkelig :-) Nu skal jeg så bare ha fundet et sted der kan sige mig hvad 2ms og 5sm har af betydning på en fladskærm :-) hvad laver du til dagligt siden du ved så meget om computer? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Responstid betyder hvor langtid det tager for en pixel på skærmen at gå fra Sort til hvid og tilbage til Sort.
lavere respons tid gør så bevægelser kommer til at virke mere flydende. Hvis respons tiden er for høj kan der komme noget blur omkring bevægelserne. Det er ikke noget der har så fantastisk stor betydning på computer skærme efterhånden, men meget basalt er lavere bedre, især hvis der skal spilles meget på skærmen. Du vil sikkert ikke kunne se forskellen mellem 2ms og 5ms. Der er andre langt mere tekniske ting i skærmen der kommer til at have en betydning. Det vigtigste når det angår skærme er at læse nogle anmeldser eller se dem i brug. Specs kan ikke bruges til noget som helst. Jeg arbejder til dagligt ved en forbruger-elektronik butik, men ved nu mest noget om computere pga. interessen for det. Redigeret af hyldig87 - 18-Juni-2008 kl. 01:25 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
||
Lige et spørgsmål til setup'et. Acer-skærmen findes også i en version der har 'Bsd' tilføjet navnet, og er det korrekt forstået, at den eneste forskel er DVI-D-tilslutning? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Er det mig du spøger? Aner ikke hvad det betyder har læst lidt om det der DVI-D tror gerne jeg vil af den form for tilslutning hvis det kan lade sig gøres for nogenlunde samme pris :-) Igen Hyldig87 tak for mange gode råd igår |
|||
![]() |
|||
huiron ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2008 Status: Offline Point: 308 |
![]() |
||
Hvis jeg var dig ville jeg klappe hesten en uges tid.
AMD (tidligere ATI) kommer med deres 4850 i næste uge. Alle rygter tyder på at det gir yder helt vildt til prisen. Det er nok værd lige at se anmeldelser når det er så tæt på. Med hensyn til gamer pc i det prisleje ville jeg fravælge en quadcore og gå efter en intel dual core i 8000 serien. Nok en 8400 model. I de spil der er på markedet lige nu er der ikke meget at hente ved quad core. I fremtiden ser det sikkert anderledes ud, men lige nu er en 8400 det bedste til prisen efter min mening. PS: en 8400 kan sagtens klare age of conan. Har en kammerat med en langsommere dual core og den kører det med alt på max ( grafikkort er et 8800 gtx) PPS. Jeg venter selv på 4850 benches inden jeg opgraderer. God fornøjelse med hvad du end ender med. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |