|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Delphi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 438 |
![]() Sendt: 14-Januar-2007 kl. 08:32 |
Den kan downloades her (der er også ikoner!): For at have lidt check på populariteten beder programforfatteren om, at man ikke uploader filerne andre steder; men nøjes med at angive linket og en notits som denne. Programmet er meget brugervenligt. Der er en tråd her EDIT: Brug denne hvis du har indlæg. http://www.multiportalen.dk/index.php?option=com_joomlaboard &Itemid=27&func=view&id=956&catid=122 Redigeret af Delphi - 15-Januar-2007 kl. 08:25 |
|
![]() |
|
BeLLe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
![]() |
Det ser meget fint ud men er der nogen der kan lave en en trin for trin forklaring til hvordan man får den ind i MCE?
Jeg har prøvet at rode med andre grabbere før men har aldrig fået det til at virke så vil meget gerne have det skåret ud i pap |
|
![]() |
|
martinc ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
Det samme her - jeg bruger dog BeyondTv istedet for MCE, nogen der har en guide? |
|
LG 50PK950N, Audiovector S3 Super, Primare I22Dac, Sonos, PS3,
|
|
![]() |
|
BeLLe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
![]() |
Nu har jeg prøvet at indportere guiden ved hjælp af bladerunner pro som virker meget lovende... men jeg har en ide om at den guide tvgg henter ikke har samme format som xmltv som bladerunner er lavet til at bruge...
|
|
![]() |
|
Delphi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 438 |
![]() |
Der sker noget her:
|
|
![]() |
|
mos-eisley ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 529 |
![]() |
Nogen der ved mere om TVGG - på begge mine pc'ere brager programmet bare ned...og "hjemmesiden" er jo ikke speciel informativ.
|
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
![]() |
Hos mig kører det udmærket. Hav lidt tålmodighed, programmet er under udvikling. Ser absolut lovende ud. Hvilket medie center program bruger du?
|
|
![]() |
|
mos-eisley ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 529 |
![]() |
Hm, måske var det fordi jeg ikke havede valgt kanaler at det crashede...
Jeg kører SesamTV (Beta versionen) - p.t. har jeg ikke brug for TV-delen. Jeg kan dog ikke lige se at TVGG kan udnyttes med denne p.t. Har også leget lidt med GB-PVR. |
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |