|
Ny dvb s tuner |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
brisk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2009 Status: Offline Point: 169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Marts-2013 kl. 12:25 |
Jeg har før spurgt om en billig tv tuner nærmere betegnet en Skystar USD 2 HD CI fra mm vision.
Jeg er dog gået væk fra denne tuner da jeg ikke kunne finde nogen der kunne sige god den. Istedet er jeg faldt over denne tuner, som jeg har set mig lidt varm. Nok mest fordi det næsten er den eneste dvb s tuner som er understøttet af synology arm baseret NAS. Tuner er en TBS 5980 og koster omkring 700 kr sendt til Danmark. Er der nogen der kender til TBS? |
|
![]() |
|
brisk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2009 Status: Offline Point: 169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lige et par links
http://www.buydvb.net/tbs-5980-usb-dvb-s2-tv-qbox-ci_p25.html Redigeret af brisk - 10-Marts-2013 kl. 13:05 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |