|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SimpleUser ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2006 Status: Offline Point: 231 |
![]() Sendt: 29-August-2009 kl. 16:24 |
Min gamle UHF antenne på taget er knækket. Jeg har indtil videre modtaget de danske DVB-T uden nogen problemer, samt de svenske DVB-T formentlig fra en anden antenne som sidder på masten på tagryggen? Hvis jeg vil nøjes med de danske DVB-T (og formentlig et boxer abonnemnet), kan jeg nøjes med enten indendørs DVB-T antenne, eller en af de kompakte udendørsantenner? Jeg bor i Brønshøj og har som sagt aldrig haft problmer tidligere. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Så erstatter du jo bare den gamle antenne med en ny, så skulle det være klaret. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
eller går en tur i føtex og køber en lille billig en! :-) Virker ligeså godt. (ved godt det er lettere blasfemisk at udtale den slags, men jeg blev nødt til at købe en for noget tid siden og til de par hundrede virker den super fint. Den står i en vindueskarm og ser helt sød ud. Man kan sågår få dem så de ligner en fotoramme.
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Ifølge dækningskortet for hovedstadsområdet, skulle der være god modtagelse ved stueantenne i Brønshøj. Men spørg lokalkendte faghandlere eller naboer.
Har du, eller skal have, en digital modtagerboks, vil det være smart hvis den kan forsyne en aktiv stueantenne med spænding. |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
SimpleUser ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2006 Status: Offline Point: 231 |
![]() |
Mange tak. - Det virker bare så lav-cteh at kunne klare sig med en stue antenne. Jeg mister jo så desværre de fratis svenske kanaler. Kunne sætte en ny antenne op, men det koster 5-6000, og der er jo en del, når man klare sig med 300 kr fra Føtex.
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Prøv at forbinde sverigesantennen direkte udenom eventuelle filtre og forstærkere. Det kan være, at du kan se både de danske og svenske kanaler på den måde.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
![]() |
Eller en stue antenne fra harald nyborg,, fungere også fint :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |