recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ny dvd afspiller.. er LOST!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketny dvd afspiller.. er LOST!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Spritstiv Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Emne: ny dvd afspiller.. er LOST!
    Sendt: 07-September-2009 kl. 23:44
hej recordere!

jeg står og skal have en ny dvd/cd afspiller...

men har nada nul niks forstand på sådan noget...

mit budget ligger på max 2000 og vil helst købe brugt...

har set lidt på sådan en her : http://www.panasonic.dk/html/da_DK/Produkter/Blu-ray/Blu- ray +Disc+afspillere/DMP-BD55/overview/1738609/index.html?t rackI nfo=true som jeg kan få til en pris på under 2.000

er det et ok køb?

er ikke den vilde hifi nørd... så bare skidtet virker lidt bedre end en denver så er jeg glad:)

har også tænkt tanken lidt på om man kan få en dvd afspiller med hd optager i? har set lidt i den blå men synes ikke rigtigt der er nogen... mig der bare kigger de forkerte steder eller?

det skal siges jeg gerne vil have så den også kan afspille cd´er over mit anlæg... nemt og bekevmt... ikke noget med nogen smarte menuer ove fjernsynet eller noget... bare klaske en alm lyd cd i og musikken spiller... vil det være noget problem med den oven nævnte dvd afspiller?

nogen der ellers har noget at tilføje?

nogen der har noget stående de vil af med?

det skal helst være sort da det passer med mit andet grej....

lidt mere tilføjelse...

har en NAD T760 forstærker....

hvad skal der lige til for at jeg får lyden ud igennem den som surround???

har læst mig frem til alt muligt med helt op til 6 kabler.... er gået helt i stå nu:)

Nikolai
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6288
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 07:14

Hej spritstiv , du er i det forkerte forum...Den afspiller du henviser til er en Blu-ray afspiller , men kan også afspille dvd/cd...Det er en fin afspiller...der er også et forum der hedder , køb , salg , bytte , hvis du leder efter noget brugt...Hvis du skal have en dvd-cd afspiller med optage funktion kan du kigge på en Panasonic EX78....

MVH

TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu