|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
brisen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() Sendt: 29-April-2009 kl. 14:20 |
Hejsa!
Jeg synes meget godt om H/K's nye design (minimalistisk), ligesom jeg faldt for Deres lyd da jeg købte mit setup. Jeg syntes det var bedre end NAD, Denon og Marantz i samme prisklasse. Men har hun virkelig ret, dvs. skal jeg holde mig fra H/K? Er kvaliteten ikke god nok? Jeg vil gerne have udskiftet recieveren på et senere tidspunkt, og AVR655/AVR660 kunne være et meget godt bud (igen fint design, performance, funktionalitet og formentlig også lyd!). Og endeligt noget CD-vellyd (HD990) og udskiftning af DVD til BD (venter dog nok lige en generation). Ja ja, jeg er måske lidt en H/K fan-boy...! Er der andre mærker/modeller jeg skal kigge på i samme prisleje som DVD49 (DKR. ~3-4.000,-)? Synes det virker som en god deal med opskalering til 1080p, SACD, DVD-Audio samt mulighed for afspilning af flashkort. DVD-afspilleren skal til at begynde med også virke som CD-afspiller. Jeg vil helst undgår at have en "kælling fra hver by", dvs. flere forskellige mærker, da WAF også spiller ind.
PS 2. Jeg har godt nok set at Oppo bliver omtalt med meget rosende ord, men vil selvfølgelig gerne have bedst mulige billedkvalitet kombineret med et overall pænt indtryk. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
![]() |
Lige nu sælger HFK Denon DVD-2930 til en pris der passer ind i dit budget. Denons produkter holder normalt prisen, men 2930'eren er vel udgået på grund af Blu-ray Discens ankomst, så nu koster den 4k i stedet for næsten 7k. H/K-modeller i samme prisleje er jeg overbevist om vil have MEGET svært ved at følge med, og især på billedkvaliteten, hvor der er få gængse afspillere på markedet der kan følge med, grundet god udnyttelse af HQV Reon-chippen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |