|
Ny film box |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nunbaggi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 306 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-September-2014 kl. 22:29 |
Min kære popcorn hour c-200 er gået kold, og skal have en ny boks der kan afsåille film.
Er der nogle gode anbefalinger? Havde 2 intern hdd'er i min c-200, kan de sættes i i pc eller anden boks uden tab af indholdet på dem? |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
så vidt jeg husker er det et linux OS der ligger som OS i popcorn maskinen. Så hvis du har en helt alm linux maskine kan du sådan set trække data ud hvis du har lyst. Der er nok en ret stor sandsynlighed for at de er formateret i ext3 eller 4. Har du ikke en linux maskine kan du lave en linux usb nøgle der kan køre en live version af eksempelvis ubuntu og så koble de 2 diske på via usb og dermed få adgang til data den vej igennem. Der findes ganske vist windowsapplikationer som kan forbinde til et ext3/4 filsystem. Men jeg vil næsten sige det er lettere at lave en usb-dongle :-)
|
|
![]() |
|
nunbaggi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 306 |
Ingen indput til en ny boks?
Tak for svaret ang hdd :-)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |