|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
![]() Sendt: 29-Januar-2009 kl. 14:04 |
||
![]() |
|||
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
![]() |
||
Fik opgraderet min s550 med ovenstående iso fil.
Nu viser den version 7.2.015 (var 7.1.010). |
|||
![]() |
|||
andromedia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
![]() |
||
Er der nogen som ved hvad der er fixet? Er AVCHD problemet blevet løst?
|
|||
![]() |
|||
andromedia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
![]() |
||
Nå ja, jeg kunne jo bare have klikke på linket :
About this upgrade : This utility updates the BDP-S350 firmware to version 015, and provides the following benefits:
Ingen rettelse på AVCHD problemet ![]() |
|||
![]() |
|||
Zavior ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() |
||
Super Zeryous! Tak for oplysningen.
![]() Har lige fået min S550 opdateret og den første film jeg smækkede i afspilleren var Indy4 som jeg har haft afspilnings problemer med. Se original tråd om S550 afspilnings problem Nu afspiller min a550 denne film uden problemer.. Så generelt er der blevet ordnet nogle afspilnings problemer med visse film. Dejligt! Så nu skal jeg se rasten af Indy4 en af dagene. thumbs up til sony ![]() |
|||
![]() |
|||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
||
Der er skam også komme en nyfirmware til Sony BDP-S1E, version 4.50
![]() Redigeret af Startrek - 30-Januar-2009 kl. 18:52 |
|||
![]() |
|||
Zavior ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() |
||
Hehe nice.. Det går ikke så godt for SONY i tiden men de har heldigvis ikke
fyret deres firmware programmører. Heldige os ![]() |
|||
![]() |
|||
Rechain ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
![]() |
||
Fik også min S350 opdateret idag
![]() /Rechain Redigeret af Rechain - 30-Januar-2009 kl. 19:15 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Kan du beskrive kort hvad AVCHD problem går ud på? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvis man afspiller video i AVCHD formattet så skal video være 1280x720 eller tilter billedet helt. Hvis ens video kamera eller redigeringssoftware bruger en anden opløsning så skal man manuelt omkode det hele. Pana's BD afspillere har ikke problemer AVCHD uanset opløsning (har jeg læst ![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Yep, det har jeg også oplevet, meget irriteret. Har s5000es også denne bug? Redigeret af zeryus - 30-Januar-2009 kl. 19:30 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |