vfrb skrev:
THMhome skrev:
vfrb skrev:
Hej
Mit p42g10 har firmware 1206. Jeg har formateret et SD kort til FAT format, og lagt den omtalte opdaterings SDDL.SEC fil på kortet. Derefter puttet kortet i tvét. Den skriver så at "der er ingen gyldig fil at afspille" Jeg har prøvet at hente firmware 1213 på 3 forskellige sider, bl.a. linket som henvises til, herfra dette forum og fra flatpanels. Jeg kan sagtens se bl.a. fotos m.m. fra selvsamme SD kort. Men firmware filen vil den ikke læse, uanset om det så er det eneste der er på kortet. Er der nogle der har et forslag til hvad jeg skal prøve?? Jeg håber, at nogle af jer har nøglen til at løse mit problem.
På forhånd tak.
|
Hej og velkommen til.
Ud fra din beskrivelse bør det virke. Jeg skal lige forstå det rigtigt. Hvis du sletter alle filer (markere dem og trykker delete) på dit kort og lægger nogle .jpg filer der på, så kan TVet godt vise disse filer?
Det er muligt der går noget galt enten ved download af filen eller ved udpakningen. Hvis du downloader .zip til dit skrivebord og udpakker den til en seperat folder. Højreklik på SDDL.SEC filen og vælg egenskaber (Properties) Hvor meget fylder filen? Den jeg har fylder 8.891.960 bytes Og den har date modified 11. august 2009. Date modified kan dog godt svinge lidt.
Hvis dette passer (at den i det mindste fylder noget) højre klik på filen og vælg copy. Åben stifinder og højreklik på dit SDkort og vælg paste. Nu bør den ligge i roden af SDkortet og dermed det rigtige sted. Hvis den ligger i en undermappe eller det er .zip filen du lægger på virker det ikke.
Hvis det stadig ikke virker, prøv evt at slå dit antivirus program fra mens du henter, udpakker og kopierer filen.
|
|
Hej igen.
Nu har jeg prøvet at opdatere fuldstændig som du foreslog, og det ændrede desværre ikke noget. Ja hvis jeg ligger f.eks nogle fotos (jpg filer) på kortet, kan tvét sagtens vise billederne. Opdateterings filen fylder præcis det samme som din fil, nemlig 8.891.960 bytes. Filen som jeg forsøger mig med, er modified 11. august 2009, 10:49:34. Jeg har også forsøgt at starte helt forfra, hvor jeg henter filen med antivirus slået fra, men også med det samme resultat.
Men mange tak for forslaget, håber du evt. har et bud mere på hvad der kan forsøges.
Mvh Bjarne.