recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ny firmware på G10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketny firmware på G10

Besvar Besvar Side  <1 121314
Forfatter
Besked
vfrb Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-September-2009
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2009 kl. 21:26
Oprindeligt skrevet af vfrb vfrb skrev:

Oprindeligt skrevet af THMhome THMhome skrev:

Hej

Mit p42g10 har firmware 1206. Jeg har formateret et SD kort til FAT format, og lagt den omtalte opdaterings SDDL.SEC fil på kortet. Derefter puttet kortet i tvét. Den skriver så at "der er ingen gyldig fil at afspille" Jeg har prøvet at hente firmware 1213 på 3 forskellige sider, bl.a. linket som henvises til, herfra dette forum og fra flatpanels. Jeg kan sagtens se bl.a. fotos m.m. fra selvsamme SD kort. Men firmware filen vil den ikke læse, uanset om det så er det eneste der er på kortet. Er der nogle der har et forslag til hvad jeg skal prøve?? Jeg håber, at nogle af jer har nøglen til at løse mit problem.

På forhånd tak.

Hej og velkommen til.

Ud fra din beskrivelse bør det virke. Jeg skal lige forstå det rigtigt. Hvis du sletter alle filer (markere dem og trykker delete) på dit kort og lægger nogle .jpg filer der på, så kan TVet godt vise disse filer?

Det er muligt der går noget galt enten ved download af filen eller ved udpakningen. Hvis du downloader .zip til dit skrivebord og udpakker den til en seperat folder. Højreklik på SDDL.SEC filen og vælg egenskaber (Properties) Hvor meget fylder filen? Den jeg har fylder 8.891.960 bytes Og den har date modified 11. august 2009. Date modified kan dog godt svinge lidt.

Hvis dette passer (at den i det mindste fylder noget) højre klik på filen og vælg copy. Åben stifinder og højreklik på dit SDkort og vælg paste. Nu bør den ligge i roden af SDkortet og dermed det rigtige sted. Hvis den ligger i en undermappe eller det er .zip filen du lægger på virker det ikke.

Hvis det stadig ikke virker, prøv evt at slå dit antivirus program fra mens du henter, udpakker og kopierer filen.

Hej igen.

Nu har jeg prøvet at opdatere fuldstændig som du foreslog, og det ændrede desværre ikke noget. Ja hvis jeg ligger f.eks nogle fotos (jpg filer) på kortet, kan tvét sagtens vise billederne. Opdateterings filen fylder præcis det samme som din fil, nemlig 8.891.960 bytes. Filen som jeg forsøger mig med, er modified 11. august 2009, 10:49:34. Jeg har også forsøgt at starte helt forfra, hvor jeg henter filen med antivirus slået fra, men også med det samme resultat.

Men mange tak for forslaget, håber du evt. har et bud mere på hvad der kan forsøges.

Mvh Bjarne.

Til top
vfrb Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-September-2009
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2009 kl. 23:39

Hej igen.

Problemet er løst 

Jeg tog i min desperation, og flåede sd kortet ud af mit digitale kamera, og lagde så opdaterings filen over på det kort, uden at slette de billeder der var på kortet. Tvét fandt filen pronto, og begyndte opdateringen. Der har åbentbart været et eller andet galt med det første sd kort, som jeg forsøgte mig med.

Tak for nu

Til top
THMhome Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2008
Sted: Silkeborg, DK
Point: 541
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2009 kl. 12:04

Hej igen.

Problemet er løst 

Jeg tog i min desperation, og flåede sd kortet ud af mit digitale kamera, og lagde så opdaterings filen over på det kort, uden at slette de billeder der var på kortet. Tvét fandt filen pronto, og begyndte opdateringen. Der har åbentbart været et eller andet galt med det første sd kort, som jeg forsøgte mig med.

Tak for nu

He He, Det er faktisk lidt sjovt. det kort jeg opdaterede fra var også oprindeligt formateret i mit Canon G7 kamera. Men, når nu dit TV kan læse billederne fra det andet kort, burde det også kunne se der ligger en SDDL.SEC derpå.  

M.V.H.

THMhome

Samsung UE55ES8005
TVIX M-6600N
Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2

Til top
PeterLarsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-December-2005
Sted: Denmark
Point: 286
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2010 kl. 02:15
Ganske vist ældre tråd, men jeg har just købt en TX-P50S10E og det har firmware 1215.
Hvad der så måtte være ændret ved jeg ikke.
Hilsen Peter

Panasonic TX-P50S10E, Samsung SMT-H3126 PVR, Popcorn Hour A100 (500 Gb), Onkyo SR-876, Harmony 885, B&W DM602-S3 + LCR60-S3 + Radius 180 bagved, PS3 (80 Gb)
Til top

Besvar Besvar Side  <1 121314

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu