|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 14> |
Forfatter | ||
THMhome ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2008 Sted: Silkeborg, DK Status: Offline Point: 541 |
![]() |
|
Kan evt sende den til mig, så kan jeg lægge den på min side, og linke til den her. mon ikke alle interessede herfra har hentet den indenfor en uges tid? |
||
M.V.H.
THMhome Samsung UE55ES8005 TVIX M-6600N Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2 |
||
![]() |
||
Lorentzen1337 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|
Jeg er ligeglad hvordan den kommer op bare den gør det snarest muligt! :D |
||
![]() |
||
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
![]() |
|
det er vel samme fil som på Flatpanels.dk
![]() |
||
![]() |
||
THMhome ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2008 Sted: Silkeborg, DK Status: Offline Point: 541 |
![]() |
|
Det er det jeg håber Lommeregner vil kunne svar på..... |
||
M.V.H.
THMhome Samsung UE55ES8005 TVIX M-6600N Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2 |
||
![]() |
||
lommeregner ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-April-2009 Sted: 8700 Horsens Status: Offline Point: 363 |
![]() |
|
Det er samme fil som på flatpanels men den på flatpanels virkede ikke til mit fjernsyn. Hvorfor kan jeg ikke svare på... Jeg vil gerne uploade filen men er ikke lige så bekendt med, hvor dette skal gøres. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Er der kun den ene fil på kortet? Evt send den til mig på den adresse der er i min profil, så skal jeg lægge den op. |
||
M.V.H.
||
![]() |
||
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
![]() |
|
den på flatpanels virkede fint på mit tv
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Du er velkommen til at mail'e den til: saab @ tdcadsl . dk Så skal jeg smide den op... M.v.h. |
||
![]() |
||
Lorentzen1337 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|
Lommeregner tag et kig her www.peecee.dk, en god dansk uploading service hvor du igen kan slette filer hvis du husker at tilknytte din email når du uploader :) |
||
![]() |
||
![]() |
|
http://www.consolerealms.com/G10ser-firm-update.zip
Instruktioner: 1. Find et SD kort, og formater dette. 2. Pak .zip filen ud. 3. Smid SDDL.SEC over på SD kortet, 4. Tænd dit G10 fjernsyn. 5. Sæt SD kortet i dit fjernsyn. 6. Følg instruktionerne. Redigeret af 3000 - 19-August-2009 kl. 19:32 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Det er fint nok 3000. Men alt andet lige stoler jeg mere på en fil direkte fra P&P Radio, frem for en udenlandsk. Ligesom der allerede er én, som har meldt ud at han ikke kunne bruge den fra consolerealms... M.v.h. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Har set den på flatpanels.dk jeg kunne blot godt tænke mig den fra PP Radio da det er den jeg ville foretrække at, har lidt mere tillid til den end den anden :) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 14> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |