|
Ny firmware/Software opdatering til Panasonic G30Y |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vibeweb ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2009 Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Juni-2012 kl. 23:56 |
Hej
Jeg bemærkede her til aften at mit TX-P46G30Y gerne ville have en software opdatering Så nu er den i version "1.322" - nogle der ved et sted hvor man kan se en changelog eller lign? Kan ikke umiddelbart se at de har forbedret noget, men noget må de jo have lavet På forhånd tak Mads
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3849 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den kan jeg ikke fine info på : http://panasonic.jp/support/global/cs/tv/download/fw/europe/down_eu4.html
|
|
![]() |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Jeg får også af og til ny opdatering til min LG HR550 C-boks, ligeså uden at kunne se forbedringer nogen steder. Tekst-TV kunne godt trænge til et lille eftersyn. Det kan ikke li', at jeg trykker for hurtigt på tasterne! Valgfri undertekstsprog er også noget skrammel - den kan ikke altid finde ud af at holde sig til dansk, så her kunne LG også gøre noget.
|
|
![]() |
|
jylland ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
>Så nu er den i version "1.322" - nogle der ved et sted hvor man kan se en changelog eller lign? Kan ikke hjælpe dig... Men tjekkede min Panasonic TX-P50VT30Y og der var kommet en update fra 1.704 til 1.706 så jeg er også interesseret i, at læse om hvad de har ændret... Redigeret af jylland - 12-Juni-2012 kl. 13:45 |
|
![]() |
|
Stromgren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2010 Sted: Valby København Status: Offline Point: 275 |
det er update til noget med skype kamera
|
|
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver Nad t557 Bluray Dali Lektor 6 fronter Dali Lektor Lcr Center gale 3060 Bipolar Bag |
|
![]() |
|
Springer_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Skive, Denmark Status: Offline Point: 235 |
Man kunne håbe på support for 3. parts web cams
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |