recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny firmware + .srt tekster til TViX 6500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy firmware + .srt tekster til TViX 6500

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
morteng Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 376
Direkte link til dette indlæg Emne: Ny firmware + .srt tekster til TViX 6500
    Sendt: 08-August-2009 kl. 21:25

Hejsa

Hvordan kan man se en divx film med srt tekster? Kan man embedde dem på samme måde som med .mkv? Jeg har prøvet at lægge dem ved siden af med samme navn som film (f.eks. film.avi og film.srt) som på min gamle DVD maskine der kan læse dem, men det virker ikke. Nogen der ved hvordan man gør?

Og er der forresten nogen der har prøvet den nye firmware (1.3.137  http://www.tvix.co.kr/ENG/support/M6500AFirmware.aspx)? I så fald, har i oplevet nogle problemer med den? JEg er lidt skeptisk overfor at opgradere da jeg ikke ved hvad jeg får, men ved hvad jeg har.

Redigeret af morteng - 12-August-2009 kl. 12:44
[ Samsung 65KS8005 | Onkyo 706 | Jamo Classic 8 + HarboSound Sat 10 ]
Til top
morteng Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2008
Point: 376
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2009 kl. 12:45
Til dem der er skeptiske overfor den nye firmware kan jeg fortælle at jeg nu har opdateret min TViX uden problemer, det har endda fixet spole problemer (hvor dne kun ville spole i 8x eller højere). Altså indtil videre ingen problemer :)
[ Samsung 65KS8005 | Onkyo 706 | Jamo Classic 8 + HarboSound Sat 10 ]
Til top
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-September-2004
Point: 1498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2009 kl. 00:27
Hej,

Hvordan med BluRay ISO-filer ???? Virker det nu ????

Pft.

Mvh. Torben
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu