|
Ny firmware til LG B6V, med motion forbedringer. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg havde det ryk der hvert 30 sekund ved brug af true motion, men det har jeg haft på alle mine skærme (såfremt tm eller ditto har været slået til) så jeg har altid givet mit antennesignal skylden. Men efter .25 opdateringen sker det altså bare ikke. Jeg har længe ellers kørt med 0/10 eller 1/10 og så deaktiveret det ved fodbold - uanset så syntes jeg dog ikke at motion har været et større issue faktisk. Jeg ved ikke om der kan være forskel på panelerne på samme model, da jeg ellers er ret følsom for den slags og derfor har skippet min HDhomerun til min store ærgrelse.
|
|
![]() |
|
claussor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 138 |
Der er også en tråd om det på FP hvor jeg for en uge siden skrev at jeg kunne se forskel. Jeg hentede den fra den russiske side. Jeg kørte før 4/1. Har nu slået Trumotion helt fra. Virker som om motion spiller nu.
|
|
![]() |
|
claussor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 138 |
Nogle uger senere og jeg kører stadig uden trumotion hvor jeg før opdatering brugte det på alle input. Ser og til motion på B6 er kureret.
|
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Dejligt, og tak for infomationen.
|
|
![]() |
|
wicca ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
Er her nogen der ved hvor jeg kan finde en brugbar version af Version 04.31.25?
Mit B6 finder ikke selv opdateringen og hverken på den danske eller svenske LG hjemmeside starter download af filen? |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Jeg har en 65 E6V og den sidste opdatering hentede jeg fra den tyske side, da filen man hentede i DK og resten af de nordiske lande var korrupte. |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Jeg hentede også fra den tyske.
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Du kan hente den fra linket til avforums ligger på side 153 mener jeg |
|
![]() |
|
Jeg hentede den via det russiske link på side 153
|
|
![]() |
|
New Puma ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Juni-2017 Status: Offline Point: 22 |
Har fundet den på den danske siden for nogle uger siden kan se den ligger der endnu
|
|
![]() |
|
wicca ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
Ja, den ligger på den danske side, men download af filen opstarter aldrig.
Jeg prøver den tyske LG side. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |