|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | ||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
|
Kan godt se den squeezebox duet ser rigtig fed ud Kunne den så bruges som universal-remote så var den nok købt.. lidt volsomt at give 2600kr for en remote der kun styrer musik. Jeg skal jo så samtidig ud at købe en ny universalremote til at styre mediacenteret, anlæg og TV.. Redigeret af mbm1 - 16-Marts-2009 kl. 14:23 |
||
![]() |
||
SSvenSSon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
![]() |
|
Det kan være der er nogle herinde der allerede har prøvet? |
||
![]() |
||
vacDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
![]() |
|
Hvis den lå omkring de 1000 bubs, ville jeg måske overveje denne. men 2200 er alt for meget, bare for en fjernbetjening.. :( Redigeret af vacDK - 16-Marts-2009 kl. 16:20 |
||
Samsung LE40A656/676
Samsung HT-X715 Samsung SWA-4000 Samsung MR-00EA1 |
||
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
|
de der squeezeboxe ser da ok ud. Er det korrekt forstået at der er indbygget lydkort i dem? Kan se de understøtter div. audioformater.. Derfor synes jeg måske igen det er en lidt volsom løsning da det jo kun håndtere musik. Et godt VFD display til pc burde vel kunne gøre det samme og mere til?
|
||
![]() |
||
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
|
Vil tilslutte mig Squeezebox koret. Jeg tror du vil blive tilfreds med en Squeezebox 3 og en harmony remote. Betragt squeezeboxen som et eksternt VFD med bedre lyd og mulighed for online services uden at din PC er tændt :)
Redigeret af NikolajC - 16-Marts-2009 kl. 16:49 |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Jaja, men eftersom du ikke har tålmodigheden eller den fornødne kompetence(eller vigtigst villigheden til at tilegne dig den) så bliver det ved, at du kaster bolde op og håber på de lander lige i dit skød. Jeg har læst stort set alle dine indlæg på denne og andre sider(og svaret på dem). Altid det samme. Du leder efter en budgetløsning, stiller krav, men gider ikke selv at lave noget, eller sætte dig ind i hvad du har med at gøre. Arbejde for at forfølge eventuelle løsninger? Hah! Du må du have hænderne op af lommen -undersøge, eksperimentere....Hvis du ikke vil betale... Redigeret af Patriarken - 16-Marts-2009 kl. 18:25 |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Du har næsten helt ret. som altid -Jeg ser dog forums som et rigtig godt sted at "kaste bolde op" for nu at benytte dit udtryk, for at få svar på sine spørgsmål, som andre folk måske har draget erfaringer med. Istedet for at kaste sig ud i forhastede indkøb. p.s. husk at bruge smileys, ellers kunne man godt modtage mange af dine svar som om du surmuler lidt Redigeret af mbm1 - 16-Marts-2009 kl. 19:30 |
||
![]() |
||
![]() |
|
har læst lidt på den squeezebox, og har lige et par spørgsmål: Fungerer boxen også som et "normalt" eksternt lydkort. som også kan bruges ved DD/DTS afspilning når jeg ser film via WMC? eller er squeezeboxen udelukkende til musik? Kan se der er udgang til hovedbøffer på remoten. Det er da superfedt. Håber I gider svare, så jeg ikke behøver tage hænderne op af lommen, undersøge og eksperimenter selv Redigeret af mbm1 - 16-Marts-2009 kl. 19:48 |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Squeezeboxen er en netværks streamer. Den tilgår lydfiler på netværk og afspiller dem via et kabel til din forstærker(eller via hovedtelefoner)
Der er IKKE tale om et lydkort men en EKSTERN mediafspiller til musik. Tænk på det som en CD/Netradioafspiller med netværksforbindelse til at afvikle dine mp3'ere. Ellers kan du jo læse manualen.... Redigeret af Patriarken - 16-Marts-2009 kl. 20:00 |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
![]() |
|
har lige søgt lidt på Philips´s remoten. Kan ikke finde den nogle steder mere. Mon den er pillet af markedet pga dens ustabilitet m.m.?
|
||
![]() |
||
vacDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
![]() |
|
Hvilken en kan du ikke finde ? |
||
Samsung LE40A656/676
Samsung HT-X715 Samsung SWA-4000 Samsung MR-00EA1 |
||
![]() |
||
![]() |
|
SRM 7500. -Den eneste remote på markedet med sideshow.. Men den kunne åbenbart ikke stå distancen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |