|
|
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Forfatter | ||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
|
jeg ønsker ikke at scriptet skal fungerer med nedluk og start af mediacenter, men kun fra desktop og jeg så manuelt starter mce efterfølgende. Da sciptet også skal benyttes med Itunes osv. Kan det ikke laves som et enkelt script som switcher mellem HDMI og spdif? Hvad skal scriptet så indeholde? og hvordan skal det aktiveres? Jeg har kun tidligere benyttet mig af autohothey-programmet hvor det aktiveres med et keystroke. Det er denne mulighed jeg ønsker. Redigeret af mbm1 - 15-April-2009 kl. 07:38 |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Jeg gider ikke til at skrive et script der poller registry...Det er for det første kompliceret, med også meget tidskrævende... Jeg kan lave et C# program der kan gøre det....Men har ikke tid i dag... |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
henrikbp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-December-2007 Status: Offline Point: 238 |
![]() |
|
Havde nu håbet på en lidt mere uddybende beskrivelse af dine erfaringer, setup osv. Kan du lave en beskrivelse af muligheder, setup m.v. |
||
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
|
Det er nok nememre du spørger om noget konkret! Den virker upåklageligt som remote, hvilket var mit mål. Det kan så også meget mere end det. Musikken styres via Itunes som skal være installeret på din pc. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |