|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
prinder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Ja den har i hvert fald ikke noget display. Som sagt har den punch through, så du kan styre TVets volume når du fx. styre HDD-optageren. Jeg har ikke prøvet macro-funktionen, men jeg tror da umiddelbart den kan kodes til alt. Jeg kan måske lige prøve det og vende tilbage ... For øvrigt har den også lys i tasterne ... Med venlig hilsen Peter |
|
![]() |
|
Zappy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
![]() |
Ja for pokker! Så har jeg det hele lige foran mig... |
|
Samsung 7505 55"
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
OK, det var ikke for at modsige dig, jeg var bare nysgerrig. Det er 100% et spørgsmål om programmering - aktivitetsstyret betjening er det eneste rigtige når det er programmeret rigtigt, men noget forfærdeligt skrammel hvis det ikke er. Der findes iøvrigt også andre aktivitetsstyrede fjernbetjeninger end Logitech, men så er prisen en anden, og programmeringen bliver nok ikke nemmere af den grund. |
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1423 |
![]() |
Jeg fatter altså ikke at et så stort firma som Logitech ikke kan finde ud af at lave noget ordentligt opsætningssoftware til deres remotes.
![]() Selve remoten med dens aktiviteter er rimelig god, men det ødelægges helt af den opsætningssoftware som man skal bruge til at sætte den om. Softwaren ligner noget som er lavet på et par timer der hjemme i en weekend. Jeg vil ikke engang kalde softwaren en beta udgave, men nok snarere en meget tidligt alpha udgave. Jeg har vel brugt omkring 14 dage på at få min remotes til at kører. USB stikket er næsten slidt op allerede. Jeg er og arbejder som elektroniktekniker, og arbejder derfor til dagligt med alle mulige programmer, og alligevel har jeg brugt 14dage på at få sat remoten op. Jeg tør slet ikke tænke på, at hvis det var min mor der havde købt den, og skulle sætte den op. Derfor kan jeg også kun advarer alle mod at købe nogen af Logitech's fjernbetjeninger. ![]() |
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Tjahh, har selv brugt to forskellige Harmonyer, og har ingen problemer med at få dem til at betjene alle funktioner på alt mit udstyr (TV, Surround Receiver, DVD-optager, DVD-afspiller, Selector og Mutlimedieafspiller). Jo, det kræver lidt arbejde og logisk tankegang, at få de sidste 5% til at fungere, men værre er det altså heller ikke.. |
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
Jeg har selv en 885 og mine forældre en 555. Begge fungerer perfekt - selv med det mini musikanlæg de har der ikke var i basen over IR signaler. ALLE de ankepunkter der har været nævnt i tidligere indlæg kan man med Harmony! Men på et tidspunkt skal man overveje om man vil aktivitetsstyring eller enhedsstyring. Enhedsstyring kan man få i de sammensatte "billige" fjernbetjeninger - eller også køb en af de meget dyre profesionelle fjernbetjeninger hvor man selv kan programmere det hele. Og afslutningsvis vil jeg da bare anbefale at købe Logitech Harmony - hvis man altså kan lide aktivitetsstyring. Redigeret af vipmlo - 08-September-2007 kl. 17:28 |
|
![]() |
|
Zappy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
![]() |
Nu har jeg købt en Sony RM VL600T. Den virker og indtil videre er jeg fuldt ud tilfreds. Prisen var 400,- inkl. fragt. Nu piller jeg batterierne ud af min Logitech 525 og fyrer den af på QXL.
|
|
Samsung 7505 55"
|
|
![]() |
|
Shovel79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Den ser fed ud - gi lige en feed back når du har fået tunet den ind |
|
![]() |
|
videoguy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Status: Offline Point: 167 |
![]() |
Jeg har en tråd kørende her: Køb en RM-VL600 remote til din Pio 8G’er! hvor vi også snakker lidt om denne framragende remote.
|
|
![]() |
|
![]() |
Den er købt hos Proshop - af den simple grund, at de havde den på lager. Når først jeg har besluttet mig vil jeg have det med det samme Jeg har nu sat den op til mit gamle Philips DVD/sourround og det kører uden problemer. Min JVC MH300 er til rep. (igen Min Digiality 302 DVBT modtager styrer den bedre end originalfjernbetjeningen! Dog har jeg måtte sætte alt op manuelt. Sonys kodebibliotek er meget begrænset. Det er nu nemt at lærer den funktionerne. 2 min. pr. fjernbetjening.
|
|
Samsung 7505 55"
|
|
![]() |
|
videoguy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Status: Offline Point: 167 |
![]() |
Ja, jeg gad ikke engang eksperimentere med kodebiblioteket, for det er så let og hurtigt at lære den kommandoerne, og så får man det præcis som man vil. |
|
![]() |
|
JesperK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Er I kommet af med alle Jeres Logitech fjernbetjeninger? Ellers kunne det godt være jeg har interesse ;)
|
|
/Jesper
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |