|
Ny fjernbetjening |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cmnielsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2005 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 301 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-September-2014 kl. 21:57 |
Hej.
Mine forældre skal have ny fjernbetjening til deres Panasonic tv. Jeg kan ikke finde et produktnummer på fjernbetjeningen, men den ligner denne http://www.av-cables.dk/panasonic-fjernbetjening/panasonic-n2qayb000487-fjernbetjening.html Mit spørgsmål er derfor. Kan jeg bruge alle panasonic fjernbetjeninger, eller skal det være den specifikke model? Hvis det skal, hvordan finder jeg produktnummeret på den de har i forvejen? Den skal kun styre tv, ikke andre enheder. Chr.
Redigeret af cmnielsen - 28-September-2014 kl. 21:58 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
.
Redigeret af Kampus - 28-September-2014 kl. 22:05 |
|
![]() |
|
cmnielsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2005 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 301 |
der var ikke umiddelbart et nummer på bagsiden, heller ikke under batteridækslet :(
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Måske står det indeni
|
|
![]() |
|
ikke under batterierne, så skal jeg måske skille den helt ad?
|
|
![]() |
|
Ja det sker der ikke noget ved hvis den ikke virker. Kunne også være du kunne se en løs forbindelse.
Redigeret af Kampus - 28-September-2014 kl. 22:14 |
|
![]() |
|
Den kan bruges lidt endnu, men de har det med, at når batterierne er ved at være flade, så hjælper det altid at trykke lidt ekstra hårdt på fjernbetjeningen (det kender vi nok alle fra os selv). Desværre er der gået for lang tid fra den er begyndt at have dårlige batterier til de er skiftet, så der er trykket hårdere og hårdere i lang tid og nu er den ved at skilles ad.
Jeg må lukke den op ved lejlighed og se om jeg kan se et produktnummer inden i, hvis de ikke alle kan bruges på tværs af modellerne.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19817 |
Forældrenes tv, må have et typenummer. Ud fra det finder man fjernbetjeningen......
Klaus |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
Præcis, f.eks. manual side 6 til mit TX-P42X10Y siger Remote Control N2QAYB000328 Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
tak til alle for bidrag.
Jeg forsøger at finde en manual og kigger om ikke der er et typenummer der. Chr.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |