|
Ny fjernbetjening |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er knokkelgammelddags og kører med en outdated løsning:
Beo4 + Lintronic converter box. Det er fandengalemig en god fjernbetjening! Klaus
|
||
kec2
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 331 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mit setup minder om dit, Bjur.
Så der er ting der skal tændes, andre skal slukkes og skal skiftes input når AVR og projektor er klar. Der tror jeg heller ikke at CEC kan klare. Problemet er, jeg har flere afspilnings enheder. Og kun én skal være tændt ad gangen.
Redigeret af kec2 - i går kl. 12:58 |
||
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4731 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
CEC fungerer glimrende, hvis du har én afspiller, én AVR, ét TV/ PJ. Da jeg havde CEC i mit første setup, tændte jeg kun for afspilleren, satte en skive på. Og skiven begyndte at sende signal til AVR, som tændte og sendte signal til TV, som tændte. Når filmen var færdig, slukkede du bare afspilleren, og resten slukkede med. Så jeg brugte kun én remote
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10450 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Undskyld, men hvad er "var" for en dims? Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
kec2
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 331 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er stavekontrol på mobilen, der driller. Var = AVR.
|
||
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |