recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny fjerner til Toshiba..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy fjerner til Toshiba..

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Arvid Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-August-2006
Status: Offline
Point: 79
Direkte link til dette indlæg Emne: Ny fjerner til Toshiba..
    Sendt: 10-September-2006 kl. 11:59
Det er helt utroligt så dårlig fjernbetjeningen til Toshiba 32WL66z er... Jeg er ved at blive vanvittig af at skulle trykke så hårdt på knapperne og pege den præcis i den rigtige retning...

Skyldes dette udelukkende fjernbetjeningen eller er det noget med TV'et?

Nogen der kunne anbefale en lækker (og helst billig) en der klarer jobbet? Den skal faktisk kun bruges til TV, men hvis den kunne kommunikere  med computeren via bluetooth ville det være fedt...

Min forstand på fjernbetjeninger er rimlig begrænset så derfor håber jeg nogle af jer kan hjælpe her?
Til top
Wester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 542
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2006 kl. 12:15
Den skal slides til rent berøringsmæssigt. Vedr. Retninsproblemet er der intet at gøre. Det er forskelligt fra mærke til mærke. Jeg havde en gammel Grundig fj. betj. jeg næsten kunne tage med i seng uden problemer. Som sagt, det er individuelt, men Toshiba skal slides til og det kan jeg lide og er i gang med

Redigeret af Wester - 10-September-2006 kl. 12:16
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2006 kl. 12:42

TV'et modtager fint - men fjernbetjeningen skal rigtig nok slides lidt til og er lidt retningsfølsom

Fjernbetjeningerne fra begge mine recordere (jvc og sony) er sat op til og kan styre de mest almindelige tv funktioner på Toshibaen, skifte kanal, skrue op og ned for lyden. Når jeg bruger disse fjernbetjeninger reager TV'et øjeblikkeligt og de er mindre retningsfølsomme. Så en eller anden rimelig universal fjernbetjening skulle kunne løse dit problem.

Jeg kan dog ikke helt få en logisk sammenhæng mellem dine ønsker om billig samt lækker med bluetooth - så jeg har ikke nogen konkrete forslag.

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Arvid Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-August-2006
Point: 79
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2006 kl. 12:50
Slides til... ok :D

Ville nu hellere have en der ikke var så retningsfølsom...

Spawn jeg tænkte bare på at jeg ikke har brug for den bedste universal fjerner, da jeg faktisk kun har mit TV den skal bruges til... Alt musik og film sker gennem min laptop, så derfor kunne det være fedt hvis man kunne få en fjernbetjening med bluetooth så jeg kunne styre winamp f.eks. med den... Hvis det altså kan lade sig gøre?

Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2006 kl. 13:05

jeg kender desværre ikke selv så meget til fjernbetjeningsmarkedet - men prøv evt. at kigge her

http://www.fjernbetjeninger.dk/

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu