|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pil-babz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
![]() Sendt: 04-Oktober-2009 kl. 23:14 |
Heej alle Recordere !
Mit gamle Samsung LE37MBD86 er simpelthen krympet i vask, så jeg har besluttet mig for at erhverve mig et nyt og større tv.. :) Jeg har kigget en del på Panasonic V10 50".. - men da jeg syntes 15.000,- er meget at smide efter det, vil jeg hører om der var et tv i syntes kunne være tilsvarende til lidt billigere penge.. :) Det vægter mest, er billedekvalitet ! Design, DLAN osv. betyder ikke meget for mig.. De eneste krav er at det skal være 50", skal være godt billede til dvd, blu-ray, spiller ps3 og kabel tv.. :) håber overstående giver nogen form for mening! ellers smid en besked.. :) på forhånd TAK! |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Panasonic G10 i 50" er et par tusinde kroner billigere, og reelt set, er der billedmæssigt ikke den store forskel op til V10.
|
|
![]() |
|
Stroyer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
![]() |
Prøv at kigge lidt på denne: http://old.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=534233&a mp;searchArea=&Soegeord= Test her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id= 1248420881 /mvh |
|
![]() |
|
Pil-babz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
![]() |
Tak for svar! :)
- Men LG skærmen i forhold til G10 - er det så ikke G10 der er bedst? de koster vel næsten det samme? |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Jo, G10 har det bedste billede. Du kan jo blandt andet læse anmeldelser af begge Tv på dansk inde på flatpanels.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Vil også sige at til prisen ser G10 rigtig fin ud.. :)
Andre foreslag til hvad mit nye tv kunne være? :D |
|
![]() |
|
![]() |
Når du ikke vægter andre ting særlig højt, udover billedkvaliteten, er G10 det bedste valg for dig. Der er helt bestemt et par Tv som udmærker sig bedre end G10 på øvrige punkter, men dog ikke rigtig i forhold til hvad du vægter højest. Selvom der findes et hav af modeller på markedet, er det dog kun en lille gruppe af skærme, som går igen de fleste gange. Redigeret af vasif - 05-Oktober-2009 kl. 23:37 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg var ude i dag og kigget på G10'eren..
- det ser rigtig fornuftigt ud ! fik presset sælgeren ned til 12.500,- er lidt i tvivl om jeg skal købe det hos ham, eller bestille det til ca 500,- billigere hos Av-Connection.. Begge Panasonic Centre .. :s |
|
![]() |
|
THMhome ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2008 Sted: Silkeborg, DK Status: Offline Point: 541 |
![]() |
12.500 er den normale pris ved P&P radio, hvis du afhenter selv. MEN, nu ved jeg ikke hvor langt du har til århus Husk at tjekke firmware på det når du får det hjem. Det skal helst have version 1213. Jeg har selv et G10 som jeg er godt tilfreds med, men der er ingen tvivl om at hvis penge ikke var et issue, så ville jeg vælge et V10. Jeg syntes at billedet er bedre og det har lige lidt flere features. Og så syntes jeg at designet er pænere, men det er jo en smagssag. |
|
M.V.H.
THMhome Samsung UE55ES8005 TVIX M-6600N Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2 |
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
Eller her: http://cinemagic.dk/shop/46-63-plasma-277c1.html Andet Pana center: http://shop.ccproshop.dk/group.asp?group=2996 Begge inkl. fragt... Redigeret af thor-thor - 07-Oktober-2009 kl. 23:12 |
|
![]() |
|
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
![]() |
kan kun sige god til G10
![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Så blev skærmen købt..
Vi snakkede lidt frem og tilbage og blev enige om 13.000,- inkl. den 6 års forsikring.. :) det er jeg fint tilfreds med.. - Og RIGTIG lækkert at få skærmen op.. det var dejligt med et lidt større billede.. :) Og billede ser rigtig lækkert ud! Dog kan jeg se at firmvaren er den gamle 1.206 .. så skal lige have ringet derud.. :) - Men tak for alle svar i tråden.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |