recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny fladskærm fra zepto:
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy fladskærm fra zepto:

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2008 kl. 17:23
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

du er da totalt vild med zepto, siden du sender alle deres reklamer videre.

Det er vel ikke værre end alle blu-ray-"reklamerne"...

jeg tror at folk herinde hellere vil høre om blu-ray nyheder end om en alfawiew klon.

Ja, for der er ikke noget værre end zepto! - kan godt være Ole Pihl er tilfreds med sin skærm, men for os som ved hvad vi får ud af eksempelvis panasonic, ja...
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2008 kl. 17:38

Hej!

"

jeg tror at folk herinde hellere vil høre om blu-ray nyheder end om en alfawiew klon."

Ovenstående tror jeg du har fuldstændig ret i-og sammenligningen med BLU-RAY fatter jeg slet ikke!!

Noget mere ligegyldigt end ZEPTO skal man da lede længe efter.

lrev

Redigeret af lrev på jobbet - 15-Februar-2008 kl. 17:39
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2008 kl. 19:48

Hej glade .

Du kan nok se at hvis man tillader sig at nævne noget som helst andet end Panasonic og Sony , ( Plasma naturligvis ) i dette forum så bliver man sablet ned af en lille gruppe snæversynede personer, som ikke kan få ind i deres hoveder , at det der bliver solgt mest af i Danmark  er LCD skærme .

De ser ned på alle os som bare vil have en ganske alm. LCD skærm hvor vi kan tilslutte en STB samt en HD optager .

Jeg har set et par plasma tv hos familie og naboer , og de havde sgu ikke bedre billede end min egen LCD skærm , snarere et mere grumset og mat billede .

Plasma eller LCD er en smagssag , ligesom Pepsi eller Coca Cola er det , så jeg forstår ikke hvorfor os med LCD skærm altid skal have et spark i R.... når vi nævner fy ordet LCD.

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24801
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2008 kl. 19:55
Oprindeligt skrevet af Ole Pihl Ole Pihl skrev:

Hej glade .

Du kan nok se at hvis man tillader sig at nævne noget som helst andet end Panasonic og Sony , ( Plasma naturligvis ) i dette forum så bliver man sablet ned af en lille gruppe snæversynede personer, som ikke kan få ind i deres hoveder , at det der bliver solgt mest af i Danmark  er LCD skærme .

De ser ned på alle os som bare vil have en ganske alm. LCD skærm hvor vi kan tilslutte en STB samt en HD optager .

Jeg har set et par plasma tv hos familie og naboer , og de havde sgu ikke bedre billede end min egen LCD skærm , snarere et mere grumset og mat billede .

Plasma eller LCD er en smagssag , ligesom Pepsi eller Coca Cola er det , så jeg forstår ikke hvorfor os med LCD skærm altid skal have et spark i R.... når vi nævner fy ordet LCD.

hej ole.

det sjove er at glade selv på et tidspunkt selv, har udtalt at han aldrig ville have noget med zepto at gøre. og så sender han enhver reklame mail videre herind, hvor de ikke er så anerkendte.

og nej jeg har ikke plasma, kun lcd.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 4006
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2008 kl. 21:09
Siden det ikke virker som om der er mere at komme med i denne tråd, udover gensidig tilsmudsning, lukker jeg hermed denne tråd.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu