|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
det kan du faktisk ikke regne med... responstid er lidt det samme som at sælge elastikker i metermål, og du kan måske kun med lidt held sammenligne responstider indenfor samme producents nuværende modeller.. altså ikke på tværs af mærker eller modelserier fra forskellige år, for du ved ikke om forudsætningen for den nævnte responstid har ændret sig i den mellemliggende periode. Og skal du se feks fodbold tennis eller formel 1 så er responstiden på selv de allerbedste LCD tv slet ikke at sammenligne med den responstid du har på feks plasma.. som nemlig stort set ingen responstid har... og det har en stor betydning for opfattelsen af billedoplevelsen.. afhængigt af hvad du kigger på Redigeret af rhsin - 29-Maj-2007 kl. 14:57 |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
|
thomas1974:
![]() Nå, men er der andet at gøre end at tage fjernsynet hjem og prøve det. Det der med efterslæb og dårlige farver på LCD, er det også tilfældet på de seneste modeller og skærme? 6.5 ms - hvis det holder tror jeg ikke der er efterslæb. LCD er jo blevet bedre og bedre. Skynder mig lige at sige, at det er Plasma TV jo også, for ikke at starte noget. ![]() Check ud hvordan det er hjemme, det er altid en mulighed man skal udnytte hvis man kan. Mit gæt er at det er ok. Hvis ikke kan man nok levere tilbage (aldi) |
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Jeg kender det alt for godt.. og det værste er, at jeg sidder og bliver helt hidsig i sådanne diskutioner. For jeg kan ikke få ind i min knold at visse personer vægter pris og design højere end billedekvalitet.. |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9422 |
![]() |
|
Tja vil tilgæld påstå jeg ikke fatter folk som kun vægter billede, uden at kikke på funktioner, lyd, betjening og design... Hvorfor ikke få begge dele. Personligt ville jeg aldrig nogen sinde købe et pana 60 pga designet. Så ville jeg hellere leve med 5% dårligere billede, men få en skærm som jeg synes har et fedt design. Fik desværre en skærm med 50% dårligere billede kvalitet end pana 60, men man kan jo ikke være heldig hver gang.. |
||
![]() |
||
Anden4220 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
|
husk hvis ikke aldi vil tage det tilbage sagsøger vi dem for hver en klink de ejer |
||
Panasonic TH37PX80
Sony surround Apple Airport express Triax C-HD415CX Playstation 3 |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
Hov hov... mig bekendt skal du da helt op i B & O for at få noget med gardiner, og så meget har du vel alligevel ikke betalt for din Pioneer |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
|
Jeg har hørt det med gardiner et par gange nu, hvad er det helt seriøst? Altså på et TV? Er det Plasma der har brug for gardiner for at undgå indbrænding?
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
nogle kalder det skygger andre gardiner... kært barn har mange navne omend de fleste nok ikke syntes det er så kært.. men du kan læse om problematikken her og interesserer du dig for purple snakes.. en anden uheldig egenskab kan du læse om det her nu vi er i gang |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Lyd, fuck det. DEt skal alligevel over anlægget. Funktioner.. det skal vel passe til ens behov mht stik mv? Betjening.. tænd, sluk, skift kanal? Der er vist ikke meget, at vælge imellem der.. design... nu nævnte du selv PV60. Det er kun grimt fordi folk har fået proppet Samsung ned i halsen. Personligt synes jeg der findes grimmere TV end PV60.. fx. de billige Samsung der ligner plastik, diverse aldi TV mv. Gentager mig selv, og lyt nu godt efter. JEg kan ikke få ind i min knold, at visse folk vægter design højere end billede. Dermed ikke sagt, at designet ikke er vigtigt. Men at billedet er vigtigere. Jeg vælger hellere noget der er 5% grimmere og har 50% pænere billede end 50% ringere billede og 5% pænere design. Ligesom jeg hellere vælger en mindre smuk model som kone fremfor den perfekte blondine der alligevel ikke kan noget når det kommer til stykket fordi det hele er gået op i design. Ligesom jeg hellere vælger en svensk bil fremfor en fransk.. den franske er måske lige i øjet, men kvaliteten er også derefter... Vent.. hvem fanden narrer jeg her? Jeg behøver bare kigge ned på diskoteket.. det er design der tæller. Og så behøver jeg bare kigge på Bilka's parkeringsplads.. det er design der tæller - lutter franske biler... med ejere der kommer valsende ud med seneste Piano-Edition som de har købt uden, at få det demonstreret for designet er jo perfekt... Redigeret af MartinJohansen - 29-Maj-2007 kl. 17:58 |
||
![]() |
||
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
|
Nogen der ved hvilken opløsning dette Medion panel har?
|
||
![]() |
||
Anden4220 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
|
Fysisk opløsning: 1366 x 768
|
||
Panasonic TH37PX80
Sony surround Apple Airport express Triax C-HD415CX Playstation 3 |
||
![]() |
||
![]() |
|
rhsin:
Mange tak for dit svar, det var interessant at læse om det, det har jeg ikke lige fået gjort. Tak igen. Kedeligt problem for de der har det. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |