recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny fladskærm i Aldi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy fladskærm i Aldi

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
barfodcph Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2007 kl. 20:02
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Oprindeligt skrevet af Chessr Chessr skrev:

nej nej ved jeg godt men regnede bare med at generelt er 6.5 da bedre end 8 :)

det kan du faktisk ikke regne med... responstid er lidt det samme som at sælge elastikker i metermål, og du kan måske kun med lidt held sammenligne responstider indenfor samme producents nuværende modeller.. altså ikke på tværs af mærker eller modelserier fra forskellige år, for du ved ikke om forudsætningen for den nævnte responstid har ændret sig i den mellemliggende periode.

Og skal du se feks fodbold tennis eller formel 1 så er responstiden på selv de allerbedste LCD tv slet ikke at sammenligne med den responstid du har på feks plasma.. som nemlig stort set ingen responstid har... og det har en stor betydning for opfattelsen af billedoplevelsen.. afhængigt af hvad du kigger på

Responstid er lidt det samme som at sælge elastikker i metermål, men er meget bedre på plasma, som stort set ingen responstid har?????

Jeg forstår hvad du mener, men det lyder lidt spøjst, ikke?

Redigeret af barfodcph - 29-Maj-2007 kl. 20:05
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2007 kl. 20:26
Oprindeligt skrevet af barfodcph barfodcph skrev:

Responstid er lidt det samme som at sælge elastikker i metermål, men er meget bedre på plasma, som stort set ingen responstid har?????

Jeg forstår hvad du mener, men det lyder lidt spøjst, ikke?

Jamen det er sikkert fordi jeg er en spøjs fætter

Mvh

René
Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2007 kl. 20:28

Oprindeligt skrevet af Kuumar Kuumar skrev:

- Ny faldskærm i aldi...
 men er den noget værd :) ?

Vil gerne meget høre nogle eksperter, om de kan sige om den er god eller ej (:

Da jeg netop leder efter et nyt fladskærmstv til en billig pris

http://www.medion.de/md30078/dk/flash.html Tak på forhånd

Hej.

Jeg har en kammerat, der har et 32" Medion, fra en tidligere serie, og det er han vældig glad for.
Han havde tilligere et 32" Philips CRT TV, og noget tyder på, at der nok er forholdsvis meget Philips i en Medion, for hans gamle Philips fjernbetjening passer 100% til hans nye Medion... Samtlige knapper virker og passer til med de samme funktioner.

Men bor du i nærheden af en El-Gigant, så kan du jo evt. vurdere det op imod det 32" Toshiba son de sælger til ½ pris, nemlig for kun 3995 kr.

Download deres "Tilbudsavis her:

http://www.elgiganten.dk/store/binary/5257/file?download=tru e

Er der udsolgt, så prøv evt. at kontakte deres Kundeservice/netbutik.

Tlf. 70 80 70 70 ... Åben mellem kl. 9 og 18... Ofte findes varerne der, selv om de er udsolgte i butikkerne.

Redigeret af Pokerface - 29-Maj-2007 kl. 20:40
Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
Kuumar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-Maj-2007
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2007 kl. 07:11
Tror også jeg tager den toshiba til 4000 kr(:

Så Må vi håbe den ikke er udsolgt :b
Til top
Ken_T Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-April-2006
Point: 1757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2007 kl. 08:17
Jeg tror det gælder om at få fat i de skærme der er senest fremstillet, det kunne godt være Medion, uden at jeg ved det. Toshiba kan være en tidligere model de skal have solgt ud. Man ved det ikke. Den kan være ok.

Men check den ud hjemme. Har den en god tuner. Gode farver og hvad man ellers kan forlange. De nødvendige stik og udgange. Der har været adskillige gode anvisninger i forbindelse med det man skal kigge efter, på nettet.

Eller lav en demo plade med forskelligt af det du kender og få lov til at  afspille den i forretningen på det fjernsyn du kigger på. Det kan man nogle steder. Så kommer man da hjem med noget man stort set syntes er ok.

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu