|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Buskov ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2007 Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 30-Juni-2007 kl. 17:31 |
Hej recorder-users Jeg står lige nu og skal flytte i lejlighed her i august, og har hertil besluttet mig for at jeg skal have mig en fladskærm. Jeg regner med at prisen skal ligge ved de 5000-7000 kr, fattige studerende you know, men om det skal være LCD eller Plasma har jeg ikke besluttet. Jeg har kigget en del på den SAMSUNG LE32S67 LCD skærm Fona og Expert har kørt med her den sidste tid. Men i dag faldt jeg så over El-Gigantes reklame-avis og så Panasonic TH37PV45EH Plasma skærm til den "VANTTIGE PRIS" af 5999,- her fra på mandag. Er der nogen som har nogen som helst form for erfaring med et sådan TV? Det lyder jo umiddelbart meget billigt... :-) |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Online Point: 40548 |
![]() |
Det er et fint TV til en meget fin pris. Det sælges andet sted til Kr. 9500, det er modellen fra sidste år med G9 panel, og der er i de modeller ikke Digital Tuner. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
Hej Ja det er billigt nok , du får en fin kvalitet til de penge , men for ca 2000-3000 kr mere får du den nye 37PX70 MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
Oki, tak for svarende. Men angående digital tuner. Jeg skal flytte til Aalborg, og regner da med at jeg skal have Stofanet deroppe. I forbindelse med det, synes jeg at jeg læste i et andet emne, at man ikke kunne bruge den Digitale Tuner til det alligevel. Noget med man skal have en Digital Box i stedet. Er det ikke korrekt? |
|
![]() |
|
Bridge ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() |
Det har du nok ret i. Dem der har kabeltv, såsom TDC eller stofa, har ikke brug for digital tuner dvb-t. Det er kun dem der selv har en antenne oppe på taget. Og så kan man kun modtage dr1, dr2 og tv2. Jeg må desværre sige, at jeg synes ikke du skal købe omtalte model. køb den nye model istedet. Den er bedre og meget flottere, istedet for den akavede pv 45(Den ligner noget der er købt i Bilka Redigeret af Bridge - 30-Juni-2007 kl. 18:57 |
|
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
|
|
![]() |
|
Anden4220 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
jo med mindre du køber det nye LCD fra sony, der har en af modellerne indbygget DVB-C
|
|
Panasonic TH37PX80
Sony surround Apple Airport express Triax C-HD415CX Playstation 3 |
|
![]() |
|
HarBrug for 32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
også er der slet ikke blevet nævnt noget med problematikken med snakes...
|
|
Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se... |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har lige her i mellemtiden besluttet mig for at fjernsynet ikke skal være et plasma, men LCD. (Læste lidt mere om det, og da jeg regner med at jeg både skal bruge PC og XBOX til den, går jeg efter det). Jeg faldt over den model der hedder Samsung LE-32S81BX, som jeg ikke synes kan finde forfærdeligt meget om. I hvert fald ikke på en google-søgning. Den kan købes her http://www.laptops.dk/product_info.php?cPath=63_91&produ cts_id=1482 på laptops.dk og hos et par andre online forhandlere. Umiddelbart synes jeg den ser udemærket ud til den pris på ca. 5500 kr. de tager for den, i forhold til prisen på andre Samsung LCD-TV jeg lige kan sammenligne det med. Er der noget jeg har overset? Redigeret af Buskov - 02-Juli-2007 kl. 17:27 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |