recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny fladskærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny fladskærm

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
hmadsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hmadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2014 kl. 21:05
Jeg har jo en 42" panasonic Plasma.

Vi valgte for snart en del år siden at bruge en computer som "dekoderboks".

Dette fordi så skulle der ikke skiftes brugerinterface blot fordi der blev skiftet sendestandard, man kunne blot købe en USB dongle med den nye standard og smide i og fortsætte.

Nu om dage er det dog ved at være passe, for vi har helt droppet DVB signalet og får vores kanaler ind via streaming men igen er det rart med computeren som settop-boks om man så må sige.

Min begrundelse for at skifte fjernsyn er udelukkende at jeg syntes at 42" er ved at være lidt småt, ikke fordi skærmen som sådan fejler noget.

Fik forresten skærmen til specialpris fordi det var en sending der passede til det daværende Engelske Pal system og så MPEG-2. Men som sagt, jeg var ligeglad med de indbyggede tuner kapabiliteter da jeg kun skulle bruge skærmen som monitor.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu