|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() Sendt: 26-November-2005 kl. 12:02 |
Skal hjælpe min bror med at finde en fladskærm til ham. Budget 16.500 uden beslag. Størelse......32-42". Den skal være plug n´ play. HDMI er ikke et krav, men det må gerne være lidt fremtidssikret. Den skal indtil videre kun sættes en billig sony dvdafspiller til. Der skal være tuner og højtalere.
Han kan godt hente hos flegaard, men heller ikke længere nede.
Byd løs----......------ |
|
![]() |
|
Mr.Lunden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() |
Hvad med LG´en de har i fælleskøbet i forummet her, LG 32 LX1 til 12499,-. Eller han kan få et plasma tv (LG 42PX4RV) ved KONTOR SYD i sønderborg til 16559,- incl. vægbeslag, hvis han selv henter det i Tyskland, 2 kilometer længer nede end Fleegaard i Padborg. Den har desværre kun en opløsning på 852X480p, men den har HDMI(HDCP), det vil sige, den kan modtage HDTV, når det kommer engang om 5-10 år for alvor og den har DVI, 3 SCART, COMPONENT, PC indgang o.s.v. Mvh. KP
Redigeret af Mr.Lunden |
|
![]() |
|
tengstedt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
Sony KLV V32A10 - er selv MEGET tilfreds.
Plug'n'play, all the way. Danske menuer og meget intuitiv. Har kun kigget i manualen, da jeg skulle have foden pillet af ![]() |
|
/lbt
Glad Pioneer DVR-520H ejer :) Nu også glad Sony KLV V32A10 ejer Mac Mini med Plex - DET spiller! Endnu et SONY tv anskaffet Nu også AC RYAN DVR 1TB |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Jamen jamen, ingen af de foreslåede TV, kan jo være med dem her. http://www1.euro.dell.com/content/products/compare.aspx/lcd? c=dk&cs=dkdhs1&l=da&s=dhs Nej, kender dem slet ikke, synes bare lige, at både beskrivelse og design er OK. Og fra andet udstyr, jeg har fra Dell, mener jeg bestemt at både kvalitet og service er iorden. Levering af varen, er incl. i prisen, det foregår med UPS, og kommer lige til døren. |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
![]() |
De Dell tv minder meget om Alfa View's i specifikationerne. Nogen der har set billedet på dem? Meget fedt at det har 2 tunere (dvb-t og analog) samt både DVI og HDMI. Men ikke meget værd hvis billedet ikke er i top... |
|
![]() |
|
tengstedt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
Jeg lærte en ting, da jeg var ude og kigge. De specs som man ser på et tv kan ikke bruges til ret meget. De er stort set ens på et tv til 8-10K og et tv til 16-18K og så skulle man jo tro at billederne så lige godt ud. Men tro mig det gør de ikke!
De dyre tv har faktisk et bedre billede, så det er ikke kun navnet man betaler ekstra for. Min morale: Du skal ud og sammenligne tv i butikkerne for at kunne tage endelig stilling ![]() |
|
/lbt
Glad Pioneer DVR-520H ejer :) Nu også glad Sony KLV V32A10 ejer Mac Mini med Plex - DET spiller! Endnu et SONY tv anskaffet Nu også AC RYAN DVR 1TB |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Jeg er enig med "Tengstedt", og vil endda tilføje, at TV'et skal ses i din stue, og ikke kun i forretningen. hvor de som regel står og kører med en el. anden DVD-maskine tilsluttet. Den kombination, vil nemlig næsten altid give flotte billeder. Næææ, det er først når apparatet kommer hjem i stuen, hvor "antenne-signalet" måske ikke er nær så godt som i forretningen, at den virkelige forskel viser sig.... For er der sparet på "tuneren", også kan fabrikanten næsten sætte ligeså mange "tekniske dimser" i apparatet han vil. Så vil billedet ved normalt TV-kiggeri" være mere el. mindre dårligt. Der kræves nemlig rigtig meget kvalitets-elektronik, for at lave halvdårlige "analoge-signaler" om til "kvalitets-billeder", i et apparat der er lavet og beregnet til at arbejde med Digitale signaler af meget høj kvalitet. Redigeret af Pokerface |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
Birdynamnam ![]() -- ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
Her er et rewiew af Dell 37" LCD-Tv W3706MC. Overskriften lyder "på det jævne". http://www.aftenposten.no/forbruker/digital/tester/tv/articl e1156664.ece |
|
![]() |
|
Birdynamnam ![]() -- ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
I artiklen fra aftenposten nævner de en Kramer komponentsplitter. Nogen der ved hvad det er ?. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej. Tjaa, det lyder meget som de fleste andre fra "de store" i denne prisklasse. Der hvor de scorer mest, er åbenbart på design, lyd og brugervenlighed. Men det er vel heller ikke helt uden betydning??? Det er ihvertfald nok den væsentligeste grund til, at jeg i mange år har købt B&O Nå men, her er så begge modeller testet. Syn's at især 32"-eren får ros. Når man sammenligner med andre fabrikater. http://forbruker.no/digital/tester/tv/article1156405.ece Stortest. http://forbruker.no/digital/tester/tv/article1145661.ece Redigeret af Pokerface |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Kramer Electronics laver professionelt grej til video/lyd. Den boks må enten splitte et component video signal til flere kilder (så de kan sammenligne samme signal på flere skærme) eller alternativt lave component video ud af noget andet. Jeg tror det er det første. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |