|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
willbill ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2010 Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 04-Maj-2010 kl. 19:44 |
Hej alle sammen
Skal ud og købe en ny fladskærm her i den nye uge, men jeg er i tvivl. For det første, skal det være LED, LCD, Plasma eller noget helt andet? Jeg har ikke rigtig forstand på det. Og hvilket fladskærm skal jeg så købe? Den skal bruges til blu-ray, hd tv og ps3, full HD er et must. Tv'et skal være omkring 40-42 tommer stort. Budgettet ligger på 10.000kr. Mine forældre har en pioneer fladskærm, det er cirka 3-4 år gammelt, trods det har jeg endnu ikke set et med bedre kvalitet i butikkerne endnu, havde hørt at panasonic overtog produktion af pioneer?
Håber i kan hjælpe
![]() |
|
![]() |
|
Kratz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Hej Willbill
Og velkommen til Recordere
![]() Der findes, heldigvis, rigtigt mange gode skærme i dag inden for de rammer du ridser op.
Du har helt ret, når du beskriver, at Pioneer har uovertruffen billedkvalitet. Vi er mange der mener de fortsat ligger i toppen, selv om konkurenterne kommer tættere på.
Uheldigvis er det ikke nemt at finde et Pioneer TV i dag, og slet ikke i 42 tommer.
Mit forslag vil være et Panasonic TX-P42G20. Det er et plasma TV, som har fået rigtigt mange roser med på vejen, som f.eks. her på Flatpanel: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1267447545
Jeg synes det er det bedste TV i prisklassen.
|
|
Panasonic TX-P55VT60, Yamaha DSP-Z7, B&W XT-serien, Oppo BDP-83SE, Panasonic DMP-BDT220
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for den hurtige respons |
|
![]() |
|
Kratz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Panasonic er stadig lidt efter Pioneer, både når det gælder sortniveau, shadow detail og farveægthed. Pioneer's sidste plasma skærme kunne dog kun fås fra 50 tommer og opefter lige som flere andre producenter kun introducerer deres topmodeller fra denne skærmstørrelse.
Jeg mener G20 er et af de bedste 42 tommer skærme du kan få. Hvis du gerne vil have noget som sandsynligvis kommer tættere på Pioneer (vi ved det først med sikkerhed når nogle seriøse reviews kommer på banen) kan du snuppe en TX-P42V20 som bliver Panasonic's bedste 42 tommer skærm når den introduceres her sidst i maj engang.
Men så kan du ikke holde budgettet inden for 10.000 kr.
|
|
Panasonic TX-P55VT60, Yamaha DSP-Z7, B&W XT-serien, Oppo BDP-83SE, Panasonic DMP-BDT220
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvor meget koster den?
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvilket en af dem
![]() G20 kan du få til under 10.000 kr de fleste steder.
V20 bliver først introduceret senere på måneden, og er derfor ikke prissat så mange steder endnu. De steder jeg har set er den sat til 13.000 kr (for 42 tommer).
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |