|
Ny form for fjernbetjening på vej |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har brugt Smart Control i over 3 måneder nu og der har ikke været et eneste problem med den endnu. "Et par klager" kunne måske skyldes en fejlbehæftet hub og ikke nødvendigvis en generel svaghed ved produktet
![]() |
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Du ejer ikke en Harmony, vel...? Hvis du gør, så giver dine kommentarer omkring power on slet ingen mening, da man på en Harmony ikke kan komme til at trykke power on 2 gange.. |
|
![]() |
|
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
Nej jeg ejer ikke en Harmony, jeg ser det blot udfra et objektivt syn, og jeg snakker ikke om POWER ON. Jeg snakker om en POWER knap. Hvis din STB boks ikke har discrete koder, så er vi enige om at du ikke har en power on knap men en power knap korrekt? Det vil i givet fald også betyde at hvis du trykker på en knap POWER, 2 gange lige efter hinanden vil mange bokse kun bruge det første IR signal, tilgengæld vil din historik på Harmony eller Lintronic stå med som at produktet er slukket, men STB'en boksen er faktisk tændt? Alternativt, hvis nu Harmony kun har en Power On og Power Off der skifter alt efter hvad man sidst har trykket, er vi så ikke stadig i samme risiko, hvis du for trykket power on og dit udstyr faktisk ikke bliver tændt første gang? så kan du ikke tænde det igen, før end du har trykket power Off, som så tænder dit udstyr og du er ude af Sync, eller hvis du har noget udstyr (f.eks. YouBio boks der automatisk går på standby efter 8 timer) slukker, så står din Harmony til on, men når du så trykker Power Off så tænder du faktisk boksen og du er igen ude af sync? Er det utænkeligt?
Redigeret af fiskerendk - 24-Februar-2014 kl. 12:16 |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Lintronic har hukommelse for hvad der er tændt og slukket, dvs. hvad hver variabel står på. Den glemmer det naturligvis hvis du hiver strømmen fra boksen - men det gør en Smart Hub også. Jeg har på 5 år endnu ikke oplevet, at tingene er kommet ud af sync, med mindre nogen fysisk tænder eller slukker for en af dimserne på kontakten.
Eneste måde at tjekke reel status er jo at have en fysisk snabel i produktet. Det har B&O med deres TV, hvis du har enhederne sat til via HDMI. Her styrer de de eksterne enheder via IR, men holder styr på om der er tændt for enhederne via HDMI. Det virker p... godt. Redigeret af Torben Rasmussen - 24-Februar-2014 kl. 14:07 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
filmtosse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-April-2005 Status: Offline Point: 158 |
Nu har jeg så leget med udstyret og må sige at jeg er svært skuffet, programmeringen er rimelig nem og fungere stort set som Logitech, men det understøtter ikke alle de produkter som jeg har, selv om at det stod på deres hjemmeside
Selve programmet som man installere på sin tablet viste sig kun at understøtte en opløsning på 1280x800 selv om der på hjemmesiden for hardware stod at den tablet man skulle bruge skulle mindst have en opløsning på 1280x800, hvilket har meget stor betydningen for layouten og gør brugen af programmet næsten umulig ![]() Har dog fået mig en mega lækker tablet ![]() Heldigvis har jeg været heldig at finde en Nevo Q50(magen til den jeg havde) i sverige til en meget god pris så den er på vej med posten og skulle hvis postdanmark vil det lande hos mig i næste uge
![]() |
|
Vi holder ikke op med at lege, bare fordi vi bliver ældre. Vi bliver ældre, hvis vi stopper med at lege.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |