|
Ny forstærker eller komplet Sonos? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du kunne være frisk på at droppe din center så kunne en Sonos amp også være en mulighed.
Jeg har selv et par rimelig strømstærke højttalere og jeg har skiftet en kraftig 20kg forstærker ud med Sonos amp og er godt tilfreds. Brugervenligheden og det faktum at højttalerne tænder med tv’et er bare lækkert. Ja, den kan ikke få taget til at lette men ved det moderate lysniveau jeg afspiller ved så lyder det super godt. Du kunne evt prøve at se om hi-fi klubben vil låne dig en hjem til test
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
Sonos lancerer efter sigende nyt senere på måneden. I tilfælde af, at du gerne vil have information om deres nyhederne med før du tager en beslutning.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
tf-uno ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
Har selv lavet skiftet fra et 7.1 setup, til sonos beam gen2, 2 one sl, 1 sub. - fortryder på ingen måder.
Sonos setup er altid online, man skal ikke vente på forstærker tænder osv. kan kun anbefales her fra.
|
|
Mit MCE
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=138010&title=diskret-51-setup |
|
![]() |
|
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Sonos vil aldrig kunne hamle op med dine B&W-højttalere, så jeg ville klart beholde dem og så købe en forstærker der kan levere noget strøm. Jeg ville kigge på brugtmarkedet. Der er mange penge at spare.
|
|
![]() |
|
LowDog ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-April-2014 Status: Offline Point: 24 |
|
|
![]() |
|
LowDog ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-April-2014 Status: Offline Point: 24 |
Kom lidt fra det her igen pga.... livet. Men var i dag i Hifiklubben for at prøve at høre Sennheiser Ambeo som ellers kåres som den 'bedste soundbar i verden' de fleste steder jeg har læst. Bevares den spiller da også fint (når der er koblet en sub til), men fik på ingen måde surround fornemmelse fra den (eller bare højre/venstre for den sags skyld). De havde desværre ikke Sonos sat op så det kunne jeg ikke høre til sammenligning, men hifigutten sagde det lød noget dårligere end Ambeo'en. Så jeg er nok tilbage til at jeg køber en ny Surround forstærker og en ny Center og så må jeg prøve at kører film osv. fra et Apple TV så jeg kan få de gængse lydformater og bedre billede, som jeg så ikke får nu hvor jeg kører alt fra browser/mac. Så sparer jeg da i det mindste et nyt TV :lol: Hifi-gut (eller hvad han identificerer sig som), anbefalede denne Denon forstærker, hvad siger i til den? Og er der bedre alternativer til pengene eller evt. billigere som også kan klare jobbet fint fx. den som hedder Denon AVR-X2700 som af hvad jeg umiddelbart kan se, har til forskel at den har lidt mindre kanaler (fint til mit brug stadig) og 10w mindre? Kan ikke lige se andre forskelle udover kalibreringssættet som medfølger. XC3700 = https://www.hifiklubben.dk/denon-avc-x3 ... cx3700hbk/ X2700 = https://www.hifiklubben.dk/denon-avr-x2 ... rx2700hbk/ Samme spørgsmål gør sig gældende til Center hvor han anbefalede denne, for at holde det i samme serie https://www.hifiklubben.dk/bowers--wilk ... m72s2hgbk/
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
@LowDog: Tjek din indbakke ift. besked :-)
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |