recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny forstærker.. kan ikke vælge
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny forstærker.. kan ikke vælge

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
CoolMLJ Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Februar-2006
Status: Offline
Point: 294
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CoolMLJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny forstærker.. kan ikke vælge
    Sendt: 01-Juli-2013 kl. 21:07
Hej Alle sammen.

Jeg kigger lidt på at skifte min aldrende Harman Kardon AVR 335 ud med en ny forstærker.

Jeg har kigget på følgende :
http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/receiver/denon_avr-3313_surround-receiver_sort.htm

eller 
http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/receiver/nad_t757v2_surround-receiver.htm

Jeg B&W CM8 som front og CMC som center højtalere.
Som sub har jeg en monitor audio og det samme er mine baghøjtalere.

Fjernsynet er en Panasonix 50" plasma med 3D og blueray er PS3.
Streaming bruger jeg en apple TV.

Hvad ville i vælge eller har i måske en helt 3 forslag i prislejet omkring 7-9000
Lykkelig ejer af:

Forstærker : Denon X3400
Front: B&W CM8
Back: B&W M1
Center: B&W CMC
SUP: B&W 610XP

LG OLED B7 65"
Til top
ozimek Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-April-2013
Sted: Aalborg, DK
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ozimek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2013 kl. 21:44
Hvis CM8'eren er i nærheden af lige så krævende som 604 serien, ville jeg overveje en dedikeret effektforstærker til fronterne. Især hvis du også bruger dem til musik. Det har den fordel, at du med receiveren kan koncentrere dig om lyd og features, og ikke så meget muskler.
Til top
CoolMLJ Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CoolMLJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 14:00
Har lige nu HK / AVR 335 og de bliver trukket ret godt af den syntes jeg så det må vel være muligt? ellers bliver det måske også svært at holde budgettet??
Lykkelig ejer af:

LG OLED B7 65"
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 14:09
Må jeg foreslå og gå andre veje? Onkyo vil klæde det rigtig godt, og dens HDMI cec spiller max med Panasonic ;) lyden er bedre end både denon og mad, efter min mening... Og de fås til rigtig gode priser pt... 818 mener jeg koster en 6-7.000 kr og den er mindst ligeså stærk som din nuværende model ;)
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 14:10
Skal måske tilføje jeg selv har ejet H/K 635 modellen ;)
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
CoolMLJ Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CoolMLJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 12:09
Jeg kigger også lidt på den nye H/K 370 / 3700 som de lige har lavet
Lykkelig ejer af:

LG OLED B7 65"
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 12:23
Jeg kan ikke anbefale NAD til b&w, det er for meget af det gode - det bliver simpelthen for tungt.
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu