|
Ny forstærker.. kan ikke vælge |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
CoolMLJ ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2006 Status: Offline Point: 294 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juli-2013 kl. 21:07 |
Hej Alle sammen.
Jeg kigger lidt på at skifte min aldrende Harman Kardon AVR 335 ud med en ny forstærker. Jeg har kigget på følgende : http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/receiver/denon_avr-3313_surround-receiver_sort.htm eller http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/receiver/nad_t757v2_surround-receiver.htm Jeg B&W CM8 som front og CMC som center højtalere. Som sub har jeg en monitor audio og det samme er mine baghøjtalere. Fjernsynet er en Panasonix 50" plasma med 3D og blueray er PS3. Streaming bruger jeg en apple TV. Hvad ville i vælge eller har i måske en helt 3 forslag i prislejet omkring 7-9000
|
|
Lykkelig ejer af:
Forstærker : Denon X3400 Front: B&W CM8 Back: B&W M1 Center: B&W CMC SUP: B&W 610XP LG OLED B7 65" |
|
![]() |
|
ozimek ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-April-2013 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 113 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis CM8'eren er i nærheden af lige så krævende som 604 serien, ville jeg overveje en dedikeret effektforstærker til fronterne. Især hvis du også bruger dem til musik. Det har den fordel, at du med receiveren kan koncentrere dig om lyd og features, og ikke så meget muskler.
|
|
![]() |
|
CoolMLJ ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2006 Status: Offline Point: 294 |
Har lige nu HK / AVR 335 og de bliver trukket ret godt af den syntes jeg så det må vel være muligt? ellers bliver det måske også svært at holde budgettet??
|
|
Lykkelig ejer af:
Forstærker : Denon X3400 Front: B&W CM8 Back: B&W M1 Center: B&W CMC SUP: B&W 610XP LG OLED B7 65" |
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Må jeg foreslå og gå andre veje? Onkyo vil klæde det rigtig godt, og dens HDMI cec spiller max med Panasonic ;) lyden er bedre end både denon og mad, efter min mening... Og de fås til rigtig gode priser pt... 818 mener jeg koster en 6-7.000 kr og den er mindst ligeså stærk som din nuværende model ;)
|
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Skal måske tilføje jeg selv har ejet H/K 635 modellen ;)
|
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Jeg kigger også lidt på den nye H/K 370 / 3700 som de lige har lavet
|
|
Lykkelig ejer af:
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Jeg kan ikke anbefale NAD til b&w, det er for meget af det gode - det bliver simpelthen for tungt.
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |