recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny forstærker

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Michaelsc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michaelsc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny forstærker
    Sendt: 07-December-2013 kl. 15:48
Hej

Jeg skal til at købe en ny forstærker, har kigget lidt på den nye d3020 fra NAD er der nogle som har nogle erfaringer med denne?

Det eneste krav jeg har er at den skal være kompakt. Så hvis der er andre forslag er jeg meget åben

Mvh Michael
Til top
Jesper Flamand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Oktober-2008
Point: 345
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Flamand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2013 kl. 16:06
Hvad skal du bruge den til? Hvad skal du have sat til den ? 

Jeg synes det er en rigtig fed lille forstærker.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michaelsc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2013 kl. 16:16
Jeg skal bruge den sammen med mit Apple tv til at streame spotify og radio via AirPlay. Har også set på storbroren d7050 men syntes den er lidt peberet.

Regner med at købe et sæt kompakt højtalere som jeg evt. kan skjule i et hifimøbel.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Flamand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2013 kl. 18:42
Jeg synes denne forstærker passer super godt til et sæt kompakte højtalere. Tag en en tur i hfklubben og bedøm det selv.

3020 gør det rigtig godt synes jeg!

Men det er ikke en forstærker der giver dig koncert fornemmelse.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michaelsc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2013 kl. 19:16
Vil tage en tur ned i hifiklubben imorgen for at prøve og hører den. Har også set lidt på Denon Ceol
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Flamand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2013 kl. 20:07
God ide! Kender desværre ikke den fra denon.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu