|
Ny forstærker |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | ||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19558 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan bygge en forstærker i kæmpehøj kvalitet, men er der kun små kondensatorer løber den tør for strøm. Men okay, min gamle forstærkers præstationer er jo også i "moppedrengsklassen" - har jeg fået at vide tidligere. Klaus |
||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror så ikke, at risikoen for mangel af strøm vil indtræffe, med mindre det er svejsning man ønsker. Og hvis din Denon med mindre strømreserve, og på papiret flere watt, skal kaldes for moppedreng, hvad skal en NAP 250 DR så kaldes? Redigeret af JeTex - 29-April-2018 kl. 17:18 |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19558 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Stor moppedreng?
Nu var det så heller ikke mig der definerede hvad der skulke til for at være moppedreng...... Men jeg prøver igen: overraskende lille “batteribank” for så dyr en effektforstærker. Klaus |
||
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |