recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy forstærker

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Zeroacid Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Ny forstærker
    Sendt: 23-Maj-2007 kl. 14:23
Hey venner og veninder Very Happy

Jeg står i den dejlige situation at jeg er blevet tilbudt to dejlige Jamo diskoteks højttalere på ca. 200-350 watts stykket for billige penge Very Happy det jeg så bare mangler er en forstærker, det er så her i kommer ind i billedet Very Happy Har ingen forstand på sådan noget. Såe hvilken slags forstærker skal jeg købe? skal det være en stereo? eller er en sorrund forstærker bedre? og har i evt. en i vil forslå? kom glad med links
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2007 kl. 14:52
Dette forum er nok ikke det rigtige at spørge om PA-udstyr (da dette intet har med hifi at gøre). Jeg vil foreslå, at du benytter forummet på følgende side:

http://www.djz.dk/
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2007 kl. 15:56
Siden det er 2 højttalere du er blevet tilbudt, burde en stereo-forstærker vel være nok. NAD fx laver nogle ok forstærkere, du bør vel have en forstærker på 2 x 200 w min. til sådan nogle fætre, hvis det skal være billigt kan dba.dk vel være et sted at kigge. Evt kan du få bedre råd på www.hifi4all.dk
mvh Christian
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu