recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Generation af CPU'er.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny Generation af CPU'er.

Besvar Besvar Side  <1 131415
Forfatter
Besked
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2025 kl. 14:51
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Oprindeligt skrevet af BlueFox BlueFox skrev:

Til TBC1 tak for forklaring.
Jeg kommer til at gå efter en Ryzen 5 AM4 og da PC'en skal virke som lager og streaming PC.
Altså uden bogstav eller med X. Den skal koste under 1000 kr, og kommer ikke til at spille nogen spil.
Lige nu kikker jeg på en Ryzen 5 5500 3.6GHz, men træffer beslutningen om 2 uger da jeg skal på ferie i næste uge.

På nuværende tidspunkt ville jeg nok kigge på en AM5 løsning, selv om det kun er til lager og streaming. Så er du lidt mere fremtidssikret, hvis behovet skulle ændre sig, og DDR5 RAM er efterhånden billigere end DDR4 RAM, fordi sidstnævnte ikke produceres aktivt længere (men der er selvfølgelig opbyggede lagre).

Tak for dit forslag, men det kommer ikke på tale. Jeg har 32 GB DDR4 ram liggende, og i den PC jeg skriver på lige nu sidder yderligere 64 GB af samme slags. Nej det skal ikke være en Performance PC. 
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 4867
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 8 timer 24 minutter siden kl. 21:23

Hej.

'Microsoft Says Windows 11 Security Update Isn’t Behind Widespread SSD Crashes;'

I kommentarerne er der en YouTube video, som fra 9:00 til 10:50 viser, hvordan man frem provokerer fejlen: 

Her er et skærmdumo der viser, hviken hardware der mistænkes:

Men mon ikke, at vi vil høre mere, de kommende dage.

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 8 timer 19 minutter siden kl. 21:28
Til top

Besvar Besvar Side  <1 131415

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu