|
Ny GPS eller købe en App? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19578 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg kan sige det samme, når jeg ser på GPS og min "navienhed" (iPad). Ja det skulle da lige være fordi at jeg dybest set fandt min TomTom på min pda et langt bedre program end den navigon jeg har på iPad'en. Klaus |
|||
![]() |
|||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2815 |
||
Ja det er jo fint, men nu vil jeg ikke have en 10" GPS - men en 5". Sådan er der jo for og imod alting:) JEG synes at min GPS er langt bedre end min iphone til navigation, så derfor bruger jeg den. |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19578 |
||
Jeps. Jeg har været forbi både 4, 5 og 6" navigation. Jeg nyder min 10" :-) Klaus |
|||
![]() |
|||
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
||
Jeg har brugt TomTom's app en del da jeg var på Mallorca sidste år, og det fungerede aldeles fremragende.
Der er selvfølgelig nogle fordele ved en stand-alone, men jeg synes klart at det praktiske i at have alt samlet i en pakke opvejer det. Så behøver man heller ikke være bange for om man kan tillade sig at efterlade GPS'en i bilen og sådan noget stads.. :)
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
|
|||
![]() |
|||
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
||
Hmm ingen gider vel stjæle en GPS mere?
|
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9409 |
||
Måske burde du vente til i næste uge inden du bestemmer dig.
Det kunne jo være at navigation er en ny funktion i IOS6, det ser ud til at kort funktionen bliver erstattet af en ny. |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
||
Jo desværre. Jeg fik for en års tid siden, smadret begge sideruder, foran på min bil, kun pga, at der sad en holder til min gamle GPS. Så der er desværre idioter derude.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
||
Hvad sker der med navigationsapp'en hvis der kommer et opkald undervejs ?
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
||
Det kan være et problem, hvis du kommer til at trykke forkert, så står der navnet på den person du taler med. Det gør den, i hvert fald på min.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
|
|||
![]() |
|||
||
Jo, du kan sagtens modtage det. Men man skal lige skifte, om mellem telefon og navigationen. Og så kører de side om side. Der er nok en nem måde, at gøre det, men jeg har kun været ude for det to gange, og røg jeg lige af, og måtte ind til siden og så over på GPS igen.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |