|
Ny GPS eller købe en App? |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
På IOS og fra en 3GS og frem - som kan multitaske - er det ikke noget problem at tage telefonen. Skærmen med opkald kommer op som normalt når telefonen ringer. Og jeg mener at den returnerer til GPS når man er færdig.
|
||
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sweet Men er det så lovligt at snakke når den sidder i sin holder - kan jo bare slå højttaler til?
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24779 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, den vender tilbage, når du er færdig. Men hvis man så er kørt forkert i mellemtiden, det er ikke så smart. Jeg mener der er noget man kan gøre, så du tager din mobil, og stadig fortsætter på GPS,en.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24779 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det gør de nok allesammen. Men hvis jeg kender konen ret, så når hun fra Tasstrup til skagen, inden hun er færdig med at snakke.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
sikkert
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
iPhone4 - Navigon. Når telefonen ringer - og man taler - så trykker man da bare 2 gane på home og vælger programmet man vil have vist - samtidig med at man snakker. Altså ingen problem at få vist GPS app under samtalen.
|
||
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Godt at ha' styr på, så man ikke fumler med det under kørslen Redigeret af Kampus - 10-Juni-2012 kl. 21:59 |
||
B-CLG
Guld medlem Oprettet: 24-April-2009 Status: Offline Point: 655 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Overvej en brugt Nokia telefon. som dedikeret GPS. De kan ikke være så dyre, og de har gratis opdateringer af kort. Og skal du til Italien, så vælger du blot at installere kortet for Italien eller de dele af landet du skal besøge. Du kan så køre off-line når du er afsted.
|
||
Wuffer
Guld medlem Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har ikke de store krav til navigation. Har en "stand aline" med TomTom, som ligger i skuffen. Bruger altid Google navigation. Har virket super og efter seneste udmelding bliver den kun bedre.
Med Googles, Apples og Microsofts (Nokia) fokus på navigation, bliver det sværer og sværer for de "betalte" udgaver. |
||
Steen2000
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hmm. iPhonen skal jo egentlig nok indgå i underholdningspakken til de 3 unger på bagsædet. Så tror jeg køber en billig stand-alone til formålet............ eller låner mig frem hvis nogen bare har den liggende
|
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |