recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny GPS eller købe en App?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny GPS eller købe en App?

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2012 kl. 21:16
På IOS og fra en 3GS og frem - som kan multitaske -  er det ikke noget problem at tage telefonen. Skærmen med opkald kommer op som normalt når telefonen ringer. Og jeg mener at den returnerer til GPS når man er færdig. 
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2012 kl. 21:18
SweetSmile Men er det så lovligt at snakke når den sidder i sin holder - kan jo bare slå højttaler til?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2012 kl. 21:19
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

På IOS og fra en 3GS og frem - som kan multitaske -  er det ikke noget problem at tage telefonen. Skærmen med opkald kommer op som normalt når telefonen ringer. Og jeg mener at den returnerer til GPS når man er færdig. 
Ja, den vender tilbage, når du er færdig. Men hvis man så er kørt forkert i mellemtiden, det er ikke så smart.Wink Jeg mener der er noget man kan gøre, så du tager din mobil, og stadig fortsætter på GPS,en.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2012 kl. 21:23
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Ja, den vender tilbage, når du er færdig. Men hvis man så er kørt forkert i mellemtiden, det er ikke så smart.Wink Jeg mener der er noget man kan gøre, så du tager din mobil, og stadig fortsætter på GPS,en.
Det betyder ikke så meget at du misser en afkørsel. Min GPS indretter sig bare efter en ny rute Tongue
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2012 kl. 21:27
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det betyder ikke så meget at du misser en afkørsel. Min GPS indretter sig bare efter en ny rute Tongue
Det gør de nok allesammen. Men hvis jeg kender konen ret, så når hun fra Tasstrup til skagen, inden hun er færdig med at snakke.WinkLOL
Mvh
Flemming Larsen
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2012 kl. 21:29

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det gør de nok allesammen. Men hvis jeg kender konen ret, så når hun fra Tasstrup til skagen, inden hun er færdig med at snakke.WinkLOL
LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL sikkert
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2012 kl. 21:33

Har lige prøvet at ringe til min iPhone mens GPS'en kører. Der er ingenting at trykke på foroven for at få GPS frem mens man snakkerConfused
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2012 kl. 21:46
iPhone4 - Navigon. Når telefonen ringer - og man taler - så trykker man da bare 2 gane på home og vælger programmet man vil have vist - samtidig med at man snakker. Altså ingen problem at få vist GPS app under samtalen.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2012 kl. 21:57

iPhone4 - Navigon. Når telefonen ringer - og man taler - så trykker man da bare 2 gane på home og vælger programmet man vil have vist - samtidig med at man snakker. Altså ingen problem at få vist GPS app under samtalen.
Det jo det man gør! Har lige prøvet, og så kommer de 4 nederste kakler frem, og her ligger GPS programmet, som så trykkes på Smile

Godt at ha' styr på, så man ikke fumler med det under kørslen LOL

Redigeret af Kampus - 10-Juni-2012 kl. 21:59
Til top
B-CLG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-April-2009
Point: 655
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér B-CLG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2012 kl. 23:03
Overvej en brugt Nokia telefon. som dedikeret GPS. De kan ikke være så dyre, og de har gratis opdateringer af kort. Og skal du til Italien, så vælger du blot at installere kortet for Italien eller de dele af landet du skal besøge. Du kan så køre off-line når du er afsted.
Til top
Wuffer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2005
Sted: Denmark
Point: 615
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wuffer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2012 kl. 08:19
Har ikke de store krav til navigation. Har en "stand aline" med TomTom, som ligger i skuffen. Bruger altid Google navigation. Har virket super og efter seneste udmelding bliver den kun bedre.

Med Googles, Apples og Microsofts (Nokia) fokus på navigation, bliver det sværer og sværer for de "betalte" udgaver.
Til top
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 632
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen2000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2012 kl. 09:13
Hmm. iPhonen skal jo egentlig nok indgå i underholdningspakken til de 3 unger på bagsædet. Så tror jeg køber en billig stand-alone til formålet............ eller låner mig frem hvis nogen bare har den liggende
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu