recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny GTA5 trailer - MUST SEE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny GTA5 trailer - MUST SEE

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny GTA5 trailer - MUST SEE
    Sendt: 10-Juli-2013 kl. 01:30

Bliver vildt.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 08:06
Tjae. Jeg skal i hvert fald ikke have det. GTA serien har aldrig rigtig sagt mig noget. 
Men det ser ud til at være noget af en opgradering ifht det forrige 
Til top
maagren Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2007
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér maagren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 08:56
Imponerende. Jeg har ikke fulgt så meget med i GTA V info, men det ser ud som om, at de rent faktisk har fundet på en del nyt denne gang. Jeg havde ellers bestemt mig til at vente med nye spil indtil PS4, men GTA er vist ikke til at komme udenom. Flot ser det ud.

Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 15:15
Jeg håber bare de har droppet deres pisse irriterende bowling ture med kæresten og drukture med fætteren. Det var virkelig irriterende for spillets flow i 4'eren. Lige midt i et rampage, hvor man har politibiler og helikoptere i røven, så ringer ens fætter og whiner over at han savner en, og om vi ikke skal tage ud at spise. WTF! Hold nu kæft! 
Til top
chicago Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-November-2011
Sted: dronninglund
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chicago Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2013 kl. 19:13
gta det ser rigtigt godt ud på den trailer der er kommet ud er der nogle der ved om våben ligger på gader som det gør det i gta 4 det håber jeg ikke jeg håber man skal opgradere for at få større våben som i andre spil ellers bliver man nok hurtig træt af det
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2013 kl. 15:15

@Nagash

Argh, det var da ikke SAA slemt, som du beskriver det. Jeg husker ikke irritation over det, mens jeg var i en mission, ellers er jeg enig. De ting skal udelukkende vaere op til en selv. Ifm det er det vildt hvor godt f.eks. tennis ser ud - det er jo bedre end et egentlig tennis spil saa ud nogle aar tilbage!

BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2013 kl. 15:17

Jeg ved i hvert fald, at jeg kommer til at bruge mange timer paa, at pimpe min bil op, koebe de rigtige suits og lejligheder osv. 

Naar det spil kommer, vil jeg haabe, at alle andre udgivelser bliver sat paa hold i et aar...saa bliver jeg ikke stresset af, at skulle naa for meget. Enten det, eller endnu bedre, saette resten af mit (arbejds)liv on hold.

BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2013 kl. 08:58
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Jeg ved i hvert fald, at jeg kommer til at bruge mange timer paa, at pimpe min bil op, koebe de rigtige suits og lejligheder osv. 

Naar det spil kommer, vil jeg haabe, at alle andre udgivelser bliver sat paa hold i et aar...saa bliver jeg ikke stresset af, at skulle naa for meget. Enten det, eller endnu bedre, saette resten af mit (arbejds)liv on hold.

Eh.. Der kommer alt for mange fede spil. Det er ved at blive uoverskueligtLOL
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu