|
|
Besvar ![]() |
Side <1 13141516> |
Forfatter | |
Ronnio ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
Hej Bo Når det engang lykkes for dig, så må du gerne hjælpe mig :-) Har ingen Ipaq ... Hilsen Ronnio
Redigeret af Ronnio - 09-Juni-2006 kl. 08:58 |
|
Ejer af en Pioneer DVR-720 og super tilfreds
![]() |
|
![]() |
|
Mike7777 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
![]() |
Jeg er helt ny her, men er meget interesseret i at skifte min 80GB harddsik ud med en 300GB, men jeg har ikke den omtalte dvd og det første link virker ikke mere, er der nogen om ved hvor jeg kan få fat i den henne? Mvh Mikael |
|
![]() |
|
arpetkii ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-November-2004 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Yep jeg kunne også godt bruge omtalte dvd...
|
|
![]() |
|
Vendel ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-April-2004 Status: Offline Point: 423 |
![]() |
Hvis det er den der hedder Pioneer_service.nrg(1,81GB) fra BitTorrent, så har jeg den vist på DVD og PC endnu. Om den virker vides ikke, da jeg aldrig har fået det gjort endnu.
Redigeret af Vendel - 07-August-2006 kl. 20:22 |
|
PV
|
|
![]() |
|
halkjær ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Da harddisken i min 5100 er stået af (for 2. gang og denne gang på den seriøse måde - uden mulighed for reinit!
![]() Men på trods af en 1024 forbindelse, opgav BitComet at regne ud, hvorlænge downloaden ville tage! Det meste af tiden går den slet ikke i gang. DERFOR: Hvis der er nogen, der ligger inde med service DVD'en/iso-image'et og vil lave en kopi til mig, så skal jeg nok dække udgifter + "svie og smerte". ![]() |
|
![]() |
|
Ronnio ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
Hej Halkjær Jeg har "pioneer_service_dvd" liggende som NERO nrg image. Den er på 1.81 GB beregnet til opdatering af Pioneer DVR 520 og 720. Hvis den passer til 5100 kan jeg da godt prøve at brænde den ud på DVD og sende den til dig. Redigeret af Ronnio - 31-August-2006 kl. 16:21 |
|
Ejer af en Pioneer DVR-720 og super tilfreds
![]() |
|
![]() |
|
brendstrup ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Ville høre om der er nogen, som kunne hjælpe mig men "pioneer_service_dvd" da jeg godt kunne tænke mig opgradere min "520" Redigeret af brendstrup - 09-Oktober-2006 kl. 20:25 |
|
![]() |
|
H_Madsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
er det muligt at få et link til den famøse service cd/dvd?? og er det egentlig muligt at opgradere disken i en dvr-440h-s?? |
|
![]() |
|
Håkan ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Taiwan Status: Offline Point: 24 |
![]() |
På PioneerFAQ finns det Guider som hjälper dig att byta HDD i dom olika DVR versionerna. Ja det går att byta disken i en DVR-440H.
|
|
![]() |
|
amazon ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-August-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Har en Pionner DVR-520H. Har en fundering om att kunna byta till större hårddisk. Har tillgång till hårdvaran "Disk Jockey" som bl.a kan göra en exakt kopia av hårddiskar. Kan man göra en kopia av hårddisken i 520 som är på 80GB till en på exvis 300GB. Är det någon som provat? |
|
![]() |
|
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
Disken er formatteret i et specielt format som ikke er understøttet i diverse Diskcopy programmer. Den du omtaler kan kun klare FAT og NTFS varianter. Tror kun der er den hårde metode og brænde alt ud på DVD'er inden du skifter disken. |
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
![]() |
ER der en som kan hjælpe mig med at skifte min 80 gb hd i min Pionner 5100 ud med en på 300 gb ? jeg har nemlig ikke den service cd som i snakker om + og heller ikke nogle plam
![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 13141516> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |