|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 16> |
Forfatter | |
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
Jo, men nu er det jo nok ikke en videofilm der skal lægges ind i recorderen, men en "bios" opdatering. Firmwaren ligger typisk i en 1Mb eller 2 MB chip. /MichaelS |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
HenrikH ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
![]() |
Ifølge et af de seneste indlæg i tråden på http://www.videohelp.com/forum/viewtopic.php?t=253998&po stdays=0&postorder=asc&start=90 (Hobgoblin) vedr. samme emne så er Serivice DVD'en fra eDonkey/eMule valid og virker. "Hobgoblin" har opgraderet med ISO-imaget og kodefil til PDA/Remote. Ifølge hans indlæg er det bare at hente imaget og brænde det i Nero. Og ja det er korrekt, at recorderen ikke "gør noget" før den aktiveres via remoten. Jeg har også hentet og brændt den. Har dog ikke stoppet den i recorderen, da jeg lige vil afvente andres erfaringer (og i øvrigt pt. ikke har behov for at opgradere HDD). Mon ikke man kan meget mere med DVD'en for jeg er da også enig i, at de 1,8 GB er vel meget bare til at rette ID-nummer med. Måske den er universel så den også kan "opgradere" andre af Pioneers produkter. Redigeret af HenrikH |
|
mvh
Henrik |
|
![]() |
|
tychsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 476 |
![]() |
Hej HenrikH... Så kom den ned, hva! Nu har vi altså den dersens disk. Nu mangler vi eftersigende kun et program til PDA'en samt en Pioneer-service-remote-fil. Hvor kan dette DL og under hvilke alias's / navne? Jeg syntes nu det ku være lækkert med lidt mere HD-plads. Og så er det jo også 50 % leg... "kan det mon lade sig gøre???"... Hi hi... lidt drengerøv er man vel altid. |
|
![]() |
|
HenrikH ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
![]() |
Helt enig med dig. Jeg har som sådan ikke noget at bruge pladsen til pt., men BARE UDFORDINGEN !! - det må prøves. Så lige nu har jeg det hele bortset fra en større disk - og den vil jeg ikke købe før, jeg har behovet for den ekstra plads. Filen til PDA'en finder du i samme forum tråd som jeg henviste til ovenfor - eller her : http://www.videohelp.com/forum/images/guides/p1205741/pronto .zip Programmet til PDA'en finder du i dette link : http://www.pdawin.com/tvremote.html - der er fra den oprindelig tråd om opgraderingen her på dette forum. Programmet kan hentes i en gratis demoversion. Der er en 3 minutters begrænsning (virker kun 3 minutter af gangen), men det skulle også være rigelig tid Har du fået fat på en PDA ? (ellers bor jeg i det nordjyske - og har PDA)
Redigeret af HenrikH |
|
mvh
Henrik |
|
![]() |
|
tengstedt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
Hvad er det egentlig endt med? Er det lykkedes nogen at skifte harddisken? |
|
/lbt
Glad Pioneer DVR-520H ejer :) Nu også glad Sony KLV V32A10 ejer Mac Mini med Plex - DET spiller! Endnu et SONY tv anskaffet Nu også AC RYAN DVR 1TB |
|
![]() |
|
![]() |
Det er lykkedes flere i denne tråd (senest den 24/5 2005): Men jeg har ikke hørt nogen i DK rapportere om en gennemført opgradering. God fornøjelse..... |
|
mvh
Henrik |
|
![]() |
|
Ronnio ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
Hej alle Læste tråden http://www.videohelp.com/forum/viewtopic.php?t=253998&po stdays=0&postorder=asc&start=120&sid=2d5ec640c57 edeab6fcc1a03f9b60417 med stor interesse ... Er her en fra dette forum som har forsøgt sig ? Ronnio
Redigeret af Ronnio |
|
Ejer af en Pioneer DVR-720 og super tilfreds
![]() |
|
![]() |
|
tychsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 476 |
![]() |
Jeg ville gerne, men mangler egentligt behovet... nåe ja, og PDA'en og harddisken.
Men CD-en har jeg da liggende... |
|
![]() |
|
johnlindgreen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2004 Status: Offline Point: 459 |
![]() |
Jeg har behovet men mangler CD'en, PDA'en og HD'en. Jeg har dog alvorligt overvejet at købe en stak 80GB diske og så bare skifte dem efter behov. Det skulle efter sigende kunne lade sig gøre at få bæstet op at køre på en ny disk uden at man mister nogen indstillinger. |
|
![]() |
|
Ronnio ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
Har tænkt samme tanke hvad angår flere 80 GB diske, men det er ikke "konevenligt" nok. Jeg har i øvrigt heller ikke noget akut problem ... men hvis muligheden bød sig, ville jeg klart skynde mig at undersøge prisen på en 300 GB disk :-) |
|
Ejer af en Pioneer DVR-720 og super tilfreds
![]() |
|
![]() |
|
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
Så har jeg skiftet HD i min 520H. Har isat en 250GB Seagate, så nu kan jeg måske kalde min recorder for 820H Udskiftningen var forholdsvis enkel selvom om man ryster lidt på hånden undervejs. Man er jo bevidst om at hvis noget går galt, kan man ikke hænge sin hat på fabriksgarantien længere. Nu har jeg 109 minutter i SP. /Bimsen |
|
![]() |
|
Jodder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() |
hey.. Fyrer du ikke lige op under en vejledning skåret ud i pap, og med hvilket grej du har brugt ? Mvh. Kim |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 16> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |