|
|
Besvar ![]() |
Side <1 141516 |
Forfatter | |
zagreus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2008 Sted: Ikast, Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
Er der nogle der har den Service DVD til en Pioneer DVR-520h så vil jeg ahve en større disk i optageren
|
|
![]() |
|
tychsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 476 |
![]() |
Men fj.betj.filen (service remote) har jeg ikke :( |
|
![]() |
|
PerBerg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Så røg harddisken i min DVR-720H.
![]() I den forbindelse har jeg lige et par spørgsmål. Kan jeg tage en ny 160 GB harddisk og erstatte den defekte uden at skulle bruge service remote og DVD ? Jeg har prøvet at finde service DVD image, men kan ikke finde det. Er det nogle som ligger inde med både DVD og remote, som evt. vil udlåne dette eller endnu bedre foretage opgraderingen (naturligvis for et par flasker god rødvin). Jeg har en iPAQ h2210 som ville kunne bruges, men hvis nogen har begge dele klar vil det spare mig for en del tid og besvær. /Per |
|
![]() |
|
Ronnio ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
Hej Har ikke selv prøvet, men mener at bør kunne udskifte HD uden service DVD. Ønsker du større kapacitet end de oprindelige 160 GB er du nødt til at bruge service DVD og remote. Jeg har DVD'en, filerne til remoten og brugsanvisning, men har som sagt ikke forsøgt mig (endnu). Ronnio
|
|
Ejer af en Pioneer DVR-720 og super tilfreds
![]() |
|
![]() |
|
PerBerg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Så langt så godt. Nu er service remote og service DVD på plads. Vil en 320 GB disk kunne bruges i en DVR-720H ? /Per |
|
![]() |
|
Ronnio ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
Ja det skulle være fint med 320 GB, men vær opmærksom på at det skal være en disk af samme type (P-ATA). Jeg mener desuden at der laves HD med specielt sigte på HD optagere (fx Maxtor Quick View 300GB). Se desuden denne post: http://www.videohelp.com/forum/archive/hard-drive-upgrade-fo r-pioneer-dvr-520h-t253998.html
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Så er harddisken udskiftet. Jeg var lidt nervøs for om den ville larme for meget, men det lyder umiddelbart som om den larmer mindre end den originale. /Per
|
|
![]() |
|
![]() |
Så er harddisken også udskiftet her Udover et par små genvordigheder så gik alt godt. PDA/remoten som gerne ville gentage tallet "0" i uendelig (måtte fægte frem og tilbage så der kun blev registreret et´"0" af gangen). Den danske beskrivelse angiver på et tidspunkt at man skal trykke på remote knappen "PLAY" ... men den findes ikke på min remote! Gik over til at benytte den engelske beskrivelse
Ronnio |
|
![]() |
|
![]() |
|
D. Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2004 Sted: 2750 Ballerup Status: Offline Point: 175 |
![]() |
Hej, Er der nogen der ligger inde med en service dvd? eller et brugbart link? Jeg har en dvr-540hx med defekt disk, har ipaq2210 med remote sw, så mangler bare dvd'en. Dennis |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 141516 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |