recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ny hbbtv app på samsung tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ny hbbtv app på samsung tv

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Peter49 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Juni-2008
Status: Offline
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2014 kl. 10:04
Oprindeligt skrevet af atdjei atdjei skrev:

@Peter49 , Du skal først i appen Samsung Apps, og derefter i Information, der fandt jeg HBB TV
appen.

Tak der fandt jeg den Smile
"Sjovt" sted at lægge den!
Men den hedder HBBTV slovakia, og som du skriver virker ikke.
Til top
Peter49 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Juni-2008
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2014 kl. 10:12
Oprindeligt skrevet af allando allando skrev:

Oprindeligt skrevet af Peter49 Peter49 skrev:

Jeg har et Samsung 65HU8505. HbbTV appen findes, men data service findes ikke i system-menuen. Er der nogen med 2014 model hvor HbbTV virker?

Jeg har også 65HU8505. Her er der kommet et nyt menu punkt der hedder datatjeneste, som jeg har aktiveret. Ligger lige efter autobeskyttelsestid i system menu.

På mit TV efter autobeskyttelsestid er Skift PIN...øv...jeg har ikke punktet datatjeneste...hvad kan jeg gøre?

Har du som Sylvester skriver opgradet software. Min version hedder 1130. Den skal downloades fra Samsungs hjemmeside, og lægges på usb-stick.

Hvis du har 1130, har du så husket at slukke og tænde igen?
Til top
allando Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 380
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér allando Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2014 kl. 10:22

Jeg har et Samsung 65HU8505. HbbTV appen findes, men data service findes ikke i system-menuen. Er der nogen med 2014 model hvor HbbTV virker?

Jeg har også 65HU8505. Her er der kommet et nyt menu punkt der hedder datatjeneste, som jeg har aktiveret. Ligger lige efter autobeskyttelsestid i system menu.

På mit TV efter autobeskyttelsestid er Skift PIN...øv...jeg har ikke punktet datatjeneste...hvad kan jeg gøre?

Har du som Sylvester skriver opgradet software. Min version hedder 1130. Den skal downloades fra Samsungs hjemmeside, og lægges på usb-stick.

Hvis du har 1130, har du så husket at slukke og tænde igen?

Har nu prøvet at hive stikket fra TV. Det hjalp. Så skulle jeg deaktivere datatjeneste og igen aktivere datatjeneste. Er sgu skuffet over, at det er i 480p Dead
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4580
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2014 kl. 10:26
Ja desværre ret dårlig billede fra DR TV lige nu - også ingen konkrete planer om HD lige foreløbigt. Cry
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2014 kl. 18:43
Hmmm.. Fandt HbbTV app'en på mit F8005 og installerede den.

Når man åbner app'en siger den man skal aktivere datatjeneste i Systemmenuen, men det findes ikke..?

Har prøvet at hive strømmen til TV'et, det hjalp ikke! Datatjeneste findes ikke i Systemmenuen, eller nogen af de andre menuer..

Har nyeste firmware (1118.0)

Redigeret af Pallec - 17-Juni-2014 kl. 18:45
Til top
mortenr81 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-December-2008
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenr81 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2014 kl. 21:31
Jeg har samme problem på mit 55 F7005 desværre Confused
Mvh. Morten
Til top
houseman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-December-2005
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér houseman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 16:17
Heller intet datapunkt på mit F7005 :(
Til top
DanielVN Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Marts-2014
Sted: København
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielVN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 17:35
Samme her, f8005 med software version 1118.

Virker næsten som en fejl at de er kommet til at uploade hbbtv slovakia :-)
Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2008
Point: 572
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wolff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2014 kl. 19:25
Det samme sker for mig..
Til top
kbking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-Januar-2008
Point: 315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2014 kl. 10:17
-

Redigeret af kbking - 02-Juli-2014 kl. 11:04
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2014 kl. 10:58
Oprindeligt skrevet af kbking kbking skrev:

Den er planlagt til slut juli/start august

Denne meddelelse har jo ligget under Nyheder længe.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
houseman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-December-2005
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér houseman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2014 kl. 10:30
I dag "opdaterede" mit f7005 sine apps og slettede i den forbindelse hbb app'en. Hvis jeg søger i samsung apps på 'hbb' kommer en lignende app frem som jeg dog ikke kan få lov at hente.
1 skridt frem...?
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu