|
Ny HD afspiller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JuleMandenDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2012 Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Januar-2012 kl. 22:52 |
Hej recordere.
Er Helt ny på dette forum har dog i gemmen tiden læst meget her inde, men nu stå jeg over for et større problem. - Skal have ny HD afpiller, men kan ikke finde den rette. Håber i vil hjælpe med nogen gode idér for har nemlig mange krav ![]() Den skal kunne afspille: mkv, avi og mp3 - det kan stort set alle afspiller så. + Have internet radio + Web-remote til android, så man kan styre musik uden og sidde foran fjernsynet, med søge funktioner ovs. direkte på telefonen. + Netværk til hent af locale medier ( mkv og mp3 ) + Auto cover-art til film filer, samt at kunne hente diverse ting, som trailer og resume. + Undertekst fil. srt, sub ovs. + Optisk udgang + HDMI udgang Har kigget en del på TviX Slim S1 som har en lækker webremote funktion, men ved ikke om man kan søge og finde musik over den på sin telefon. Også de artilker jeg har læst at næsten alsammen negativt og den har heller ikke radio eller noget. Men har os kigget på en Popcorn hour A-300 som faktisk opfylder mange af mine krav mht cover art 3D understøttelse og meget andet lækkert, men den har ingen form for remote til afspilning af musik uden fjernsyet tændt. Så alt i alt søger jeg faktisk en Popcorn hour og en sonos langt sammen i en enhed. I dag køre jeg med den gamle WD TV LIVE som jeg har været utrolig glad for, men den mangler som sagt mange af alle de nye funtioner som er kommet til med tiden. Har i en god afspiller i kan anbefalde eller bliver jeg virkelig nød til at købe en afspiller til musik, og derefter en afspiller til film ? Hilsen Morten |
|
![]() |
|
xcalibur ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2009 Status: Offline Point: 137 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der skulle jo komme Asus BDS-700, som vist kan alt hvad du efterspørger, undtagen måske Auto cover art (jeg ved det ikke?):
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=103368&PN=1&title=asus-bds700-hvornr
Den er lovet til at skulle udkomme omkring nu, men ved ikke om det holder dog.
|
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
Jeg har netop dene kombo du nævner sonos og popcorn a-300...
Jeg har modtaget min a-300 igår så den er stedig pakket sammen og uprovet, jeg hevde de samme krav som dig ang afspiler og der vat netop a-300 der kune opfylde .... Hvad der angå sonos så finder du ikke noget bedere til musik stiming ... Så den skal du have ![]() Redigeret af sani - 17-Januar-2012 kl. 10:27 |
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
kan du ikke giveen lille anmeldelse af den popcorn a-300 har nemlig et par wd tv live... men kunne godt tænke mig lidt andet, især noget med noget coverart, - hvordan er den nye popcorn
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
det er min første mediaafspiler og jeg har aldrig "rødet" med dem før, jeg forventer at prøve at starte den i aften og skal nok oprate tråd med rob om hjelp,,,
men jeg skal nok skrive om min erfaring med den , da jeg også selv et spend på hvordan vil den performe for mit behov... der var netop pg af den ny "coverart" og den ny bruger overflade jeg har vælgt den
|
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
JuleMandenDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2012 Status: Offline Point: 7 |
Den stå stærkt, men derkommer jo snart en asus bds 500 som måske er værd at vente på. Eller måske en dune?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |