|
Ny HDD installering af OS X |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Sidder og skal til at bestille en af disse, men hvilken? Og hvad er forskellen :D
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
|
Den fysiske størrelse. Den nederste er kun et print. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
|
Hej bruden, hvad mener du med det? De er da begge 500gb? Har bestilt den nederste da den var billigst :-)
|
||
![]() |
||
|
Brixen
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
|
Den øverste er bygget ind i et kabinet. Sikkert for at passe i stedet for en roterende disk. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Ghump ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-August-2010 Status: Offline Point: 92 |
|
Den første er med SATA3 interface Den anden er med mSata interface. Det er 2 vidt forskellige ting. Og du skal bestille den der passer i din Macbook. Ellers bliver det den berømte øvelse med at få en firkantet klods i et rundt hul (hvis du er i tvivl: det kan du ikke!) |
||
![]() |
||
|
Puha nu sidder jeg og bliver helt i tvivl
Har som sagt bestilt den nederste. Har en MacBook Pro 15" medio 2010, passer den jeg har bestilt dertil? |
||
![]() |
||
|
Ifølge ifixit.com passer den ikke. Den er mindre end den, der sidder i, og mangler huller til skruer. Jeg ved ikke om den kan limes fast og virke alligevel, eller der også er forskel på interfacet. Redigeret af Brixen - 10-Juli-2014 kl. 19:08 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
|
Passer den anden til? Så skal jeg da nemlig have annuleret min ordre???
|
||
![]() |
||
|
Det tror jeg, men er ikke sikker. Den er 7 mm tyk, og det ser ud til at passe. Tjek hellere på www.crucial.com, hvad der passer i din Mac, og så bestil en tilsvarende Samsung, hvis det er Samsung du vil have. Crucial har et program som fortæller hvilken SSD og hvilke ram, der passer. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
|
du kan ikke bruge mSata i din macbook.. du skal købe den øverste..
http://media.bestofmicro.com/B/X/350349/original/msata_sata500px.png Her kan du se forskellen.. Msata er et indsæt kort.. Du skal bruge en 2.5" hdd (som det første link du har indsat) Redigeret af nitrotg - 10-Juli-2014 kl. 19:38 |
||
![]() |
||
|
Okay nitrotG vil det så sige jeg kan bestille denne http://www.techhaus.dk/SSD-840-SERIE-500GB-SATAIII-2e5-PAPER-BOX-BASIC-INT-SAMSUNG/cat-p/c/p5431418.html#ts
Så må jeg lige ringe ud til dem imorgen og få annulleret ordren? Og hvad er forskellen på den fra techhaus og så denne her: http://www.bj-trading.dk/bjshop/default.asp?pv=MZ-7TE500LW&pn=Samsung&vare=952063 for den er endnu billigere, så hvis den nu passer kunne det vel være fint? :)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |