|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() Sendt: 24-April-2009 kl. 14:23 |
Jeg har lige fået en 320GB HDD til min ps3 men nu har jeg et problem. Jeg har ikke nogen ekstern harddisk så jeg må downloade alt møget fra ps3 store igen men noget helt andet er at når jeg knalder den nye harddisk i så skriver den bare at jeg skal opdatere til version 2.70 - kan det passe at jeg skal tvinges til at downloade den også brænde den ud på en cd? |
|
![]() |
|
oldboy67 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
Det var ihvertfald det jeg måtte gøre da jeg skiftede HDD ![]() Husk at det skal ligge i en bestemt folderstruktur ... ellers vil PS3 ikke genkende det. |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Hvad skal det sige..? |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Hvis du har en USB nøgle, ipod, eller lign kan du bare lægge den der, i stedet for at begynde at brænde en CD.
|
|
![]() |
|
![]() |
Når ja.. flot.. Jeg har sku da en 8GB's usb nøgle.. må åbenbart have været træt tidligere fordi jeg troede ikke at opdateringen kunne være på :D |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
WAKE UP!
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
Hvordan får jeg mine savegames over på min USB nøgle? Nåe jeg forsøger og lave en backup kommer den med en fejlkode.. |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Gå til mappen med gamedata eller hvad den hedder. Tryk på trekant udfor den fil du vil kopiere, og vælg destination. Der er dog en del nyere PS3 spil, der har fjernet muligheden for at tage backup, hvilket er totalt lamt. Jeg håber virkelig ikke dette bliver standard i fremtiden. |
|
![]() |
|
Gelardi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 574 |
![]() |
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=417624&am p;Specs=true
vil dette passe i en PS3?..det mener jeg , men vil bare være sikker på det.. |
|
SONY KDL-46HX855
SONY STR-DN 1000 ANTHONY GALLO Nucleus Micro 5.1 SONY PS3 500 GB PANASONIC DMP-BDT310 iPhone 5+5s16+32 GB iMac 27" iPad4,32GB3G,white iPad Air 64GB3G,white |
|
![]() |
|
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
Nogen der har en guide til hvordan man først tager backup af alt (med
ekstern USB disk), og derefter installerer en ny? |
|
![]() |
|
Cruel ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Den er 2.5" x 1/8H, så det burde den (se evt. anmeldelserne). |
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() |
Du går ind under System -> Backup og laver en backup (den tager ALT med). Dernæst smider du den nye disk i din PS3, tænder maskinen, og siger OK til at den bliver formatteret. Dernæst går du ind under System -> Backup og vælger Restore. Når den er færdig er alt ved det gamle, blot med den nye disk. Det er MEGET nemt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |