|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ilfesto ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2005 Status: Offline Point: 53 |
![]() Sendt: 26-Marts-2007 kl. 15:38 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Skal til at lave et mediacenter, og er lidt grøn. Kabinet skal være enten "HT1100 HTPC" eller "Antec - Fusion, Media Center Case". Krav: DVI udgang til LCD TV (HD READY) - digital udgang til 6.1 reciever Så selvfølgelig optagelse, har en Selector, og afspilning af DVD. Nogen der kan komme med forslag til indkøbsliste, eller input? Morten
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
Takker for input, har laest om det, og ser godt problemet. kan se du har 885 fra hamony, har jeg også. Virker den med dit HTCP? Hvad har du ellers puttet inden i din kasse? |
![]() |
![]() |
Oki, det var jo ret präsist.... Kan se du bruger DVD også, havde nu tänkt mig at bruge den som afspiller og det hele, så kun 1 kasse. Hvad er kvailiteten, kan man se forskel fra det man laver her, og så på en almindelig DVD? |
![]() |
![]() |
Er siden i går faldet over følgende kasse, nogen der kender denne? http://www.mm-vision.dk/produkter/images/51004.jpg Synes faktisk det er federe. Er nået til følgende indmad, nogen indvendinger fra nogle der er klogere end mig :)
Hva siger i? Redigeret af Ilfesto - 27-Marts-2007 kl. 12:28 |
![]() |
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Jeg siger: Du mangler en lydsvag CPU køler Du mangler Vista Home Premium (IMHO). Du mangler 1GB ekstra ram. Og så ville jeg vælge Intel Core 2 Duo istedet for.. kan ikke begrunde det andet end, at den CPU er så nice, at arbejde med. Rammen kan du sikkert undvære. Men de to andre ting ville jeg ikke undvære. Og hold da fast det er et lækkert kabinet du har fundet dig - det ville sq stå godt herhjemme |
![]() |
![]() |
Ja, det med Vista er jo klart, var vist en smutter ;) Hvad er kvaliteten egentlig af afspilning af DVD, via HDMI ud, i forhold til en almindelig DVD afspiller. Ja, kabinettet er sku ret fedt, det faldt jeg for, selvom det måske er lidt dyrt.
|
![]() |
![]() |
Ok, det var jo det jeg lidt frygtede, vil jo gerne af med nogle kasser. Men, er der nogle DVD drev der er bedre, som man kan bruge...? |
![]() |
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Er noget uforstående over for det med separat DVD-afspiller. En DVD er et digtalt medie, om dataerne ligger på en en harddisk eller DVD kan være hip som hap. Det er afgørende er om PC-en har et afspilningsprogram med tilhørende codecs som kan vise billedet på skærmen ordentlig... Og efter ovenstående skulle en DVD-afspiller generelt have bedre software end en PC... Nu kan PC jo opsættes med meget forskelligt software... ET problem ved DVD-afspilning på PC jeg har oplevet er støj fra selve DVD-drevet... Der kan kompenseres herfor med software... Afspiller selv DVD-er via en HTPC og anvender de samme codecs som til DVB-TV-kort.... Redigeret af avh - 28-Marts-2007 kl. 10:03 |
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
![]() |
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Jeg kan kun ærligt sige, at jeg ikke kan se forskel fra min "HTPC" og så min standalone afspiller..
|
![]() |
![]() |
Hej, tak for rådet, har godt læst den er meget godt opbygget! Men, det er da engentligt underligt at der er forskel, men hvis vi snakke kvaliteten af drev, nogle der kan anbefale et, eller er det hip som hap? |
![]() |
![]() |
Hej igen...., nogen der har andre gode råd til min kommende maskine? Venter i spænding :) |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |