recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny HTPC: DH61AG eller DQ77KB
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny HTPC: DH61AG eller DQ77KB

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
gigabyte Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gigabyte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2012 kl. 21:20
Det var dælmne en god pris, og så fra England.

Denne en kina kompatibel hvor den anden er en original HP, ang stdby power, så burde den orig. HP være bedre.
90W PSU for 60 / 100 ,- det er rent røverkøb.

Mvh Gigabyte
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2010
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 09:53
Hvilket tv-kort vil i bruge sammen med DH61AG ???
Helst et med dual tuner og DVB-T da jeg får mit tv via
antenne og boxer abonnement.

Er det ok jeg spører her i denne tråd? eller skal jeg  oprette en ny tråd

på forhånd tak
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 13:59
DH61AG er stadig det bedste bundkort til HTPC med i3 processor? Sidder lige og er ved at bestille det, men ville LIGE høre om det stadig er godt
Til top
kc1234 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kc1234 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2013 kl. 23:12
Jeg tror nok at DH61AG anvender en 3. parts chip til USB3, om det har betydning er op til dig.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 05:49
KC1234...... Tak for svaret. Var bare nysgerrig om der var bedre alternativer, da det er et stykke tid siden jeg læste at DH61AA var bedst til HTPC.

Som det ser ud lige nu, så er det nok den næste pakke i min postkasse Wink
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 23:44
Måske det er et røverkøb, men hvor får jeg 230V ledning fra? Den er ikke med den jeg købte
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 23:45
Oprindeligt skrevet af gigabyte gigabyte skrev:

Det var dælmne en god pris, og så fra England.

Denne en kina kompatibel hvor den anden er en original HP, ang stdby power, så burde den orig. HP være bedre.

90W PSU for 60 / 100 ,- det er rent røverkøb.

Mvh Gigabyte

Måske det er et røverkøb, men hvor får jeg 230V ledning fra? Den er ikke med den jeg købte
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2013 kl. 06:33
Jeg tror jeg har et liggende (med jord-ben) som du kan hente. Jeg bor i nærheden af Roskilde. Send PM hvis du har lyst til at hente kablet.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2013 kl. 16:06
Har sendt dig en PM :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2013 kl. 09:07
Sprøgsmål til den der pågældende PSU. Der står i SPEC at man skal bruge 99,7 Watt som minimum, og jeg kan ikke få Motherboard til at starte op med den der ting på 19 Volt og 90 Watt... VIrker jeres ?? og med hvilken PSU ? :) Takker for hjælpen :)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu