|
Ny HTPC: DH61AG eller DQ77KB |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var dælmne en god pris, og så fra England.
Denne en kina kompatibel hvor den anden er en original HP, ang stdby power, så burde den orig. HP være bedre.
90W PSU for 60 / 100 ,- det er rent røverkøb.
Mvh Gigabyte
|
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Hvilket tv-kort vil i bruge sammen med DH61AG ???
Helst et med dual tuner og DVB-T da jeg får mit tv via antenne og boxer abonnement. Er det ok jeg spører her i denne tråd? eller skal jeg oprette en ny tråd på forhånd tak
|
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
DH61AG er stadig det bedste bundkort til HTPC med i3 processor? Sidder lige og er ved at bestille det, men ville LIGE høre om det stadig er godt
|
|
![]() |
|
kc1234 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
Jeg tror nok at DH61AG anvender en 3. parts chip til USB3, om det har betydning er op til dig.
|
|
![]() |
|
KC1234...... Tak for svaret. Var bare nysgerrig om der var bedre alternativer, da det er et stykke tid siden jeg læste at DH61AA var bedst til HTPC.
Som det ser ud lige nu, så er det nok den næste pakke i min postkasse
![]() |
|
![]() |
|
Måske det er et røverkøb, men hvor får jeg 230V ledning fra? Den er ikke med den jeg købte
|
|
![]() |
|
Måske det er et røverkøb, men hvor får jeg 230V ledning fra? Den er ikke med den jeg købte |
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Jeg tror jeg har et liggende (med jord-ben) som du kan hente. Jeg bor i nærheden af Roskilde. Send PM hvis du har lyst til at hente kablet.
|
|
![]() |
|
Har sendt dig en PM :)
|
|
![]() |
|
Sprøgsmål til den der pågældende PSU. Der står i SPEC at man skal bruge 99,7 Watt som minimum, og jeg kan ikke få Motherboard til at starte op med den der ting på 19 Volt og 90 Watt... VIrker jeres ?? og med hvilken PSU ? :) Takker for hjælpen :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |