recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny HTPC - hjælp! :)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny HTPC - hjælp! :)

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Nick_S Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 385
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nick_S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 10:25
Storartet! Jeg har sendt dig en pm omkring køb af en strømforsyning :)

Mange tak for hjælpen alle sammen!!
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Maj-2009
Point: 368
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2012 kl. 17:59
Hej

Låner lige tråden i stedet for at lave en helt ny.
Tænker selv at lave et setup som dette så har lige et par spørgsmål.
Er der en optisk lyd udgang på det bundkort hvis ikke hvor stor forskel er det så på intelkortet og et som dette http://www.edbpriser.dk/bundkort/gigabyte-ga-h61n-usb3-id-5496976.aspx

Vil et setup som dette kunne klare fulde 3D bluray rips?

Redigeret af dieseldk - 01-December-2012 kl. 18:00
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Point: 1764
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2012 kl. 18:31
Ja der er optiske ud, sikkert i form af en af de lange Toslink banditter som skal ind i en af jackstikene

Optiske udgang kaldes også for Toslink, og du kan se det under specs på bundkortet.

3D ja, men det rigtige software
Blurays DTS-HD & Dolby True HD ja med det rigtige software.

Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Maj-2009
Point: 368
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2012 kl. 18:45
Oprindeligt skrevet af Benjamin7 Benjamin7 skrev:

Ja der er optiske ud, sikkert i form af en af de lange Toslink banditter som skal ind i en af jackstikene

Optiske udgang kaldes også for Toslink, og du kan se det under specs på bundkortet.

3D ja, men det rigtige software
Blurays DTS-HD & Dolby True HD ja med det rigtige software.

Det er det gigabyte kort som har det ikke, kan ikke se noget om det under intel kortet?
Til top
ist Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-November-2010
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ist Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2013 kl. 14:35
Oprindeligt skrevet af gigabyte gigabyte skrev:

Måske lidt offtopic, men du kan sætte task schedule/opgavestyring til at flytte optagelserne fra media center pc'en til en anden mappe/netværks share, ligeså snart optagelsen er færdig. Kan give dig/jer opskriften hvis det har interesse?

jeg vil gerne have lidt mere at vide om hvordan du har sat det op til at overføre optagelser på mediecenter. Tongue

Der er et behov i huset for at  have optagelser placeret kun et sted. Jeg har endnu ikke lyst at installere en optager direkte på min QRAM. Og iSCSI virkede som allerede sagt ikke til deling.
Til top
gigabyte Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gigabyte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2013 kl. 15:47
Nu er jeg ikke aktiv i dette fora længere (grundet idiotiske kommentarer), så jeg vil gare lige give et hurtigt svar.

Men jeg har en batfil der bliver kørt hver dag kl midt om natten, den flytter filerne over på mit nætværksdrev.

Da jeg kørte 32Windows 7, kunner windows 7 selv gøre det løbende, men i 64 bit virker
MS WHS server connector softwaren ikke ordentligt inde i MCE.

Mvh Gigabyte

100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
Til top
ist Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-November-2010
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ist Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2013 kl. 13:44
Tak, fin inspiration til at gå videre.

/Ivan
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu