|
Ny HTPC - hjælp! :) |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Nick_S ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 385 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Storartet! Jeg har sendt dig en pm omkring køb af en strømforsyning :)
Mange tak for hjælpen alle sammen!! |
|
![]() |
|
dieseldk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 368 |
Hej
Låner lige tråden i stedet for at lave en helt ny. Tænker selv at lave et setup som dette så har lige et par spørgsmål. Er der en optisk lyd udgang på det bundkort hvis ikke hvor stor forskel er det så på intelkortet og et som dette http://www.edbpriser.dk/bundkort/gigabyte-ga-h61n-usb3-id-5496976.aspx Vil et setup som dette kunne klare fulde 3D bluray rips?
Redigeret af dieseldk - 01-December-2012 kl. 18:00 |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Ja der er optiske ud, sikkert i form af en af de lange Toslink banditter som skal ind i en af jackstikene
Optiske udgang kaldes også for Toslink, og du kan se det under specs på bundkortet. 3D ja, men det rigtige software Blurays DTS-HD & Dolby True HD ja med det rigtige software. |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
dieseldk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 368 |
Det er det gigabyte kort som har det ikke, kan ikke se noget om det under intel kortet?
|
|
![]() |
|
ist ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2010 Status: Offline Point: 20 |
jeg vil gerne have lidt mere at vide om hvordan du har sat det op til at overføre optagelser på mediecenter. ![]() Der er et behov i huset for at have optagelser placeret kun et sted. Jeg har endnu ikke lyst at installere en optager direkte på min QRAM. Og iSCSI virkede som allerede sagt ikke til deling.
|
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
Nu er jeg ikke aktiv i dette fora længere (grundet idiotiske kommentarer), så jeg vil gare lige give et hurtigt svar.
Men jeg har en batfil der bliver kørt hver dag kl midt om natten, den flytter filerne over på mit nætværksdrev. Da jeg kørte 32Windows 7, kunner windows 7 selv gøre det løbende, men i 64 bit virker MS WHS server connector softwaren ikke ordentligt inde i MCE. Mvh Gigabyte |
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
|
ist ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2010 Status: Offline Point: 20 |
Tak, fin inspiration til at gå videre.
/Ivan
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |