|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
||
Jeg har også kigget efter blu-ray slot in, og de er monster dyre, underligt når man kan få et BD drev til en notebook en del billigere.. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
![]() |
||
Jeg har kun installeret ffdshow, jeg læste mig til det skulle være nok? Jeg prøvede at afspille samme film på min spil-pc med en E6750 CPU, og der er ingen problemer med at billedet hakker, dog "hakker" lyden en gang i mellem.
|
|||
![]() |
|||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
||
helt klart et codec problem. jeg har FFDshow på min comp, med en E4400@2,6Ghz, og den kører 1080p X264 filer uden problemer, jeg havde også problemer med lyden, men da hentet jeg en ny version af ffdshow og installerede, også spillede det.. filen hed ffdshov-rev1900_20080315 jeg havde også ffdshow på HTPC'en i stuen, med en X2 3800+, og der hakkede 1080p en del, så kiggede jeg på CPu forbruget og så at kun den ene CPU kerne var i funktion, så installerede jeg en ny ffdshow, også kørte de begge 2 med, og billedet kørte umiddelbart uden hak(jeg kiggede ikke flere timer efter hak) lyden var dog ikke i sync, så den er lidt for lille til 1080p HD..
Redigeret af Pizzabager - 27-Marts-2008 kl. 16:28 |
|||
![]() |
|||
finnogangela ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-September-2004 Status: Offline Point: 62 |
![]() |
||
Mener der findes et lille tool/software, hvor man kan sætte hastighed til f. eks. 2x max. under afspilning for at eliminere støjen....? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
jeps Nero drivespeed, som følger ned i en nero pakke, også findes der også et andet, kan bare ikke huske hvad det hedder :( |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
![]() |
||
Jeg er ked af tråden er blevet "hi-jacked", håber Madz også kan bruge indlæg'ne. Takker, vil prøve at installere Nero, og så hastigehden til max. 2x. (Er det så nok til at afspille film ordentligt?) jeg vil prøve installere nyeste ffdshow, og checke om begge kerner udnyttes. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
kiggede lige på det, det er vist lavet til cd, men det virker vist nok også til DVD. der er en knap der hedder silent, prøv den.. |
|||
![]() |
|||
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
||
Har I fundet et godt Slot-in Blue Ray drev? Til overkommelig pris.
|
|||
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
de findes vist ikke til overkommelig pris endnu.. der er den her på HFX side, men prisen er vild.. der er dog IDE adapter med.. http://www.mcubed-store.com/catalog/product_info.php?cPath=2 1_52_53&products_id=227 Samme drev kan findes i USA til en bedre pris, dog uden ide adapteren, ved ikke om man kan købe den seperat et sted.. |
|||
![]() |
|||
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
||
OK... det er vist for voldsomt. Tror bare jeg napper en DVD brænder så. Mit TV er desværre heller ikke HDTV (verdamt) så jeg Blue ray kan vente prisen bliver mere overkommelig. Nogen der kan anbefale en god "stille" Slot-in DVD-brænder? |
|||
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
jeg købte et plextor 608 hos GFX (udelukkende fordi der var en ide adaptor med i pakken) det koster mere end i dk, men igen ved ikke hvor jeg kan finde den adapter og gad ikke lede mere, kan dog ikke sige om det er stille, har ikke prøvet det endnu, men på HFX side, skriver de det er stille, så det må jeg jo tro på.. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |